تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی ۴۰ پرو منتشر شد - تکفارس 
تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی ۴۰ پرو منتشر شد - تکفارس 
تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی ۴۰ پرو منتشر شد - تکفارس 

تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی ۴۰ پرو منتشر شد

بهنام خدابخشی
۵ دی ۱۳۹۸ - 08:29
تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی 40 پرو منتشر شد

کمپانی هوآوی یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که به دلیل تحریم‌های آمریکا با محدودیت‌های بسیار زیادی برای تجارت میان شرکت‌های چینی و آمریکایی روبرو شده است. اما خبر خوب این است که هوآوی هنوز هم تصمیم دارد تا سال آینده‌ی میلادی گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدید را عرضه نماید که یکی از آن‌ها هوآوی پی ۴۰ پرو می‌باشد. اکنون اطلاعات بسیار جالبی در مورد این گوشی هوشمند در اختیار داریم که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اکنون می‌دانیم به لطف اطلاعات فاش شده در Slashleaks، پنل جلویی هوآوی پی ۴۰ پرو به چه شکل خواهد بود. تصویر افشا شده نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش پی ۴۰ پرو همانند پی ۳۰ پرو خمیده می‌باشد. اما اکنون گویا هوآوی قصد دارد تا بریدگی قطه‌ای بالای صفحه‌نمایش را به طور کامل در این گوشی هوشمند حذف نماید. در عوض، این شرکت احتمالا قصد دارد یک دوربین سلفی پاپ معرفی نماید یا اینکه با تولید پتنت دوربین زیر صفحه‌نمایش تمامی کاربران خود را شگفت زده نماید.

تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی 40 پرو منتشر شد

اکنون در مورد هوآوی پی ۴۰ پرو اطلاعات زیادی در دست نیست اما هر چه به زمان رونمایی از این دستگاه نزدیک می‌شویم یک سری اطلاعات جدید در مورد آن منتشر می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هوآوی پی ۴۰ از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی از نوع FHD+ AMOLED با قابلیت پشتیبانی از HDR بهره خواهد برد که دوربین سلفی در یک فضای پانچی دوگانه قرار گرفته است. اکنون در هوآوی پی ۴۰ پرو نیز احتمالا همین ویژگی‌ها را شاهد باشیم ولی اندازه‌ی صفحه‌نمایش ممکن است کمی بزرگتر باشد.

هر دو گوشی هوآوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید