گوگل مشغول بررسی یک ویژگی جدید در یوتیوب است - تکفارس 
گوگل مشغول بررسی یک ویژگی جدید در یوتیوب است - تکفارس 
گوگل مشغول بررسی یک ویژگی جدید در یوتیوب است - تکفارس 

گوگل مشغول بررسی یک ویژگی جدید در یوتیوب است

مسلم رفیعی
۳ دی ۱۳۹۸ - 22:32
گوگل مشغول بررسی یک ویژگی جدید در یوتیوب است - تکفارس 

یوتیوب یک مرکز پخش رسانه‌ای فعال است که طیف وسیعی از محتوا را در بر می‌گیرد. این مورد اغلب شامل همکاری‌های میان تولیدکنندگان برجسته محتوا نیز می‌شود. گوگل به‌تازگی یک ویژگی جدید را برای نسخه اندرویدی یوتیوب معرفی کرده که جست‌و‌جوی سازندگان و محتوای موردنظر را آسان‌تر می‌کند.

همان‌طور که ۹to5Google گزارش داده، این غول اینترنتی به آرامی مشغول آزمایش یک بخش به نام «featured in this video» است. این ویژگی پیوندهای صفحه سازندگان حاضر در یک ویدیو را ارائه می‌کند، و این کار بدون دخالت دست صورت می‌گیرد.

گوگل به‌طور مبهمی گفته که این پیوندها بر اساس دامنه‌ای از سیگنال‌ها ایجاد می‌شوند. این ویژگی احتمالاً شامل الگوریتم‌های قدرتمند همانند آن‌هایی است که توصیه‌ها را در یوتیوب ارائه می‌دهند. این ویژگی باید چیزهایی را برای سازندگان آسان‌تر کند؛ یعنی دیگر نیازی به مدیریت چنین پیوندهایی در کادر توضیح نیست، درحالی‌که بینندگان نیز به‌راحتی کانال‌های موردعلاقه خود را کشف خواهند کرد.

برای واضح شدن باید بگوییم که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی قرار داشته و تنها یک گروه انتخابی از کانال‌های واجد شرایط را در بر می‌گیرد. این قابلیت همچنین تنها بر روی درصد کمی از دستگاه‌های اندرویدی ظاهر خواهد شد.

زمانی که گوگل بازخوردها را جمع‌آوری کرد و این ویژگی را بهبود بخشید، احتمالاً طی یک به‌روزرسانی، آن را به عموم عرضه می‌کند. در این میان می‌توان تمامی جزئیات مربوط به این ویژگی را از طریق یوتیوب پیگیری کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید