افشای تصاویر اکسپریا ۳ به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی سونی - تکفارس 
افشای تصاویر اکسپریا ۳ به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی سونی - تکفارس 
افشای تصاویر اکسپریا ۳ به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی سونی - تکفارس 

افشای تصاویر اکسپریا ۳ به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی سونی

بهنام خدابخشی
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 08:59
افشای تصاویر اکسپریا 3 به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی سونی

علیرغم اینکه بسیاری از افراد معتقدند سونی قصد دارد تا صنعت تولید گوشی‌های هوشمند خود را متوقف کند ولی هنوز هم در طی ماه‌های آینده گوشی‌ هوشمند جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد. قدم بزرگ بعدی از سوی این کمپانی ژاپنی معرفی پرچمدار دیگری به نام اکسپریا ۳ خواهد بود.

قرار است که این پرچمدار از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۵G بهره‌مند گردد. همانطور که انتظار می‌رفت، سونی قصد دارد دو نسخه از اکسپریا ۳ را عرضه نماید که کدنام‌های آن‌ها Kona و Huracan می‌باشد. تفاوت این دو مدل در قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۵G می‌باشد؛ یکی از مدل‌ها از شبکه اینترنت ۵G پشتیبانی به عمل می‌آورند ولی دیگر تنها قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۴G را دارا می‌باشد.

نخستین تصاویر از این پرچمدار به تازگی در وب‌سایت چینی CNMO ظاهر شده است. در یکی از تصاویر مربوط به سمت راست گوشی سنسور اثر انگشت این دستگاه نمایش داده شده است. مورد دیگر نمایشگر گوشی را نشان می‌دهد که ما متوجه حالتی غیرعادی در این صفحه‌نمایش نشدیم.

اکنون انتظار می‌رود که کمپانی سونی این گوشی هوشمند را در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۰ میلادی معرفی نماید و بعید به نظر می‌رسد که تا انتهای سال جاری میلادی بتواند از این دستگاه رونمایی به عمل آورد. پرچمدار سونی تنها گوشی هوشمندی نخواهد بود که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد بلکه تا ماه دسامبر سال جاری میلادی سایر کمپانی‌ها پرچمدارانی را معرفی خواهند کرد که از این پردازنده‌ی قدرتمند بهره می‌برند.

با تمامی این تفاسیر اکنون باید ببینیم که آیا اکسپریا ۳ آنقدر منحصر به فرد خواهد بود تا بتواند با سایر پرچمداران که در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی می‌شوند رقابت نماید یا خیر؟!.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید