نحوه بروزرسانی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی به اندروید ۱۰ - تکفارس 
نحوه بروزرسانی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی به اندروید ۱۰ - تکفارس 
نحوه بروزرسانی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی به اندروید ۱۰ - تکفارس 

نحوه بروزرسانی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی به اندروید ۱۰

بهنام خدابخشی
۶ آبان ۱۳۹۸ - 18:59
نحوه بروزرسانی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی به اندروید 10

کمپانی وان‌پلاس یکی از معدود تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که تنها چند روز پس از گوگل، بروزرسانی اندروید ۱۰ را به بازار عرضه کرد. در حالی که سری وان‌پلاس ۷ تی از اندروید ۱۰ پشتیبانی نمی‌کند و باید یک رام غیر رسمی بر روی این دستگاه‌ها نصب شود، سری نسبتا قدیمی وان‌پلاس ۷ هم‌اکنون این بروزرسانی را دریافت نموده است. از طرفی دیگر، وان‌پلاس ۶، وان‌پلاس ۵ و ۶ تی و ۵ تی آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت نموده‌اند.

متاسفانه کاربران وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی از بروزرسانی اندروید ۱۰ محروم هستند، زیرا این کمپانی سری وان‌پلاس ۳ را در لیست بروزرسانی به اندروید ۱۰ قرار نداده است. به عبارت دیگر، کمپانی وان‌پلاس هیچ برنامه‌ای جهت ارائه‌ی بروزرسانی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های سری وان‌پلاس ۳ ندارد.

با تمامی این تفاسیر، این موضوع بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در گوشی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی دریافت نمایید. اولین گام جهت نصب اندروید ۱۰ بر روی گوشی‌های مذکور، باز کردن قفل بوت لودر می‌باشد که نیاز به اجرای فریم‌ورک OxygenOS 9.02 یا بالاتر و یا TWRP 3.3 و بالاتر دارد. سپس باید اپلیکیشن‌ TWRP recovery را بر روی وان‌پلاس ۳ یا وان‌پلاس ۳ تی نصب نمایید.

اکنون پس از گذراندن مراحل مذکور، می‌توانید هر یک از رام‌های سفارشی مبتنی بر اندروید ۱۰ را از طریق لینک‌های فوق برای گوشی هوشمند خود بارگیری نمایید. مرحله‌ی آخر استفاده از TWRP recovery می‌باشد. همچنین جهت باز کردن قفل بوت لودر و flashing TWRP در گوشی‌های وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی می‌توانید به وب‌سایت این کمپانی مراجعه نموده تا روند صحیح انجام این فرآیند را مطالعه نمایید.

پیش از ادامه‌ی فرآیند و یا حتی آغاز این پروسه حتما به خاطر داشته باشید که از اطلاعات خود یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه نمایید و این نکته را فراموش نکنید که حتما میزان شارژ دستگاه شما بالای ۶۰ درصد باشد.

لازم به ذکر است، از آنجایی که شما نسخه‌ی غیر رسمی اندروید ۱۰ را بر روی دستگاه خود نصب می‌کنید، MSPU هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات وارده به گوشی شما ندارد و شما باید خودتان مسئولیت عواقب آن را بر عهده بگیرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید