اپلیکیشن whiteboard مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شد - تکفارس 
اپلیکیشن whiteboard مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شد - تکفارس 
اپلیکیشن whiteboard مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شد - تکفارس 

اپلیکیشن whiteboard مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شد

مهدی داوری
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - 18:30
اپلیکیشن whiteboard مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شد - تکفارس 

کمپانی مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن whiteboard برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر کرد. این بروزرسانی جدید اپلیکیشن whiteboard که شماره نسخه آن ۱۹.۱۰۸۲۵.۴۱۲۱.۰ است ویژگی‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. نکته مهم در این آپدیت نبود رفع باگ است که این نشان می‌دهد اپلیکیشن whiteboard برنامه نویسی خوبی شده است که ایراد و باگی برای آن گزارش نشده است.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های جدید اپلیکیشن whiteboard صحبت کنیم باید گفت که در بروزرسانی جدید کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ از این پس می‌توانند objectها را در  اپلیکیشن whiteboard انتخاب کنند که این ویژگی باعث راحت تر شدن کاربران و قابل درک بودن محتوای انتخاب شده است.

آخرین بروزرسانی علاوه بر قابلیت گفته شده ویژگی خواندن جدیدی به این اپلیکیشن اضافه کرده است که مثل حالت Focus mode عمل می‌کند و برای رشد درک مطلب کاربر استفاده می‌شود.

شما می‌توانید لیست ویژگی‌ها و تغییرات اپلیکیشن whiteboard را در زیر بخوانید:

چه خبر؟

  • انتخاب object : انتخاب objectها بهبود پیدا کرده است و انتخاب گروهی این موارد منطقی تر و راحت تر شده است و محتوا نمایش داده شده قابل درک تر خواهد بود.
  • ابزار خواندن یکپارچه : اضافه شدن ابزار جدید که همانند حالت Focus mode عمل می‌کند به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا بخش‌های مختلف نوشته شده در board را به راحتی بشنوند و درک مطلب بهتری از متن داشته باشند. این ویژگی برای کاربران EDU در دسترس است.

 

ویژگی‌های کلیدی اپلیکیشن whiteboard

  • جایی بی حد و مرز برای ایده پردازی‌های شما تا در اینجا خلاقیت خود و ایده‌هایتان را هرگونه که هست نشان دهید.
  • می توانید ببینید که افراد چه به روزرسانی‌هایی می کنند، اعم از اینکه تصاویر را اضافه می کنند، یادداشت می‌زنند یا نمودارهایی را که ایجاد می‌کنند، مشاهده می کنید.
  • با تکنولوژی first pen و touch first می‌توانید با انگشتان دست خود در صفحه اشاره کنید و با مداد شروع به طراحی جزییات کنید. با استفاده از انگشت می‌توانید انتخاب کنید و یا از خط کش استفاده کنید و یا زوایای مختلف را ببینید و با Drag and Drop تصاویر را روی بورد خود اضافه کنید و تغییرات روی آن انجام دهید.
  • جوهر هوشمند طراحی‌های freeform شما را به شکل استاندارد در می‌آورد، جوهر هوشمند ایجاد جدول ها ، نمودارها و فلوچارت و دیاگرام‌ها را بسیار ساده است.
  • این اپلیکیشن به شکل خودکار بورد شما را ذخیره می‌کند و شما میتوانید هر زمان که لازم بود آن را به اشتراک بگذارید

شما میتوانید اپلیکیشن whiteboard مایکروسافت را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید