قیمت آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود - تکفارس 
قیمت آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود - تکفارس 
قیمت آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود - تکفارس 

قیمت آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود

مهرداد میرشاهی
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - 23:07
قیمت آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود - تکفارس 

قیمت گوشی‌های جدید اپل یعنی آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار آغاز خواهد شد. این دستگاه که از شیشه ساخته شده و «مقاوم‌ترین گوشی هوشمند تا بدین لحظه» شناخته می‌شود در شش رنگ جدید از جمله بنفش، سفید، سبز، سیاه و قرمز عرضه می‌شود. این گوشی مجهز به پردازنده A13 بیونیک اپل است که سریع‌ترین CPU استفاده شده در یک تلفن همراه محسوب می‌شود و نسخه ارتقایافته A12 بیونیک است که در گوشی آیفون XR از آن استفاده شده بود.

آیفون ۱۱ دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی لیکوئید رتینا است و دارای دوربین دوگاه در قسمت پشتی دستگاه در یک قالب یک مربع است. اپل ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدیدی به دوربین آیفون‌های جدید اضافه کرده است: یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض‌تر با بزرگنمایی دوبرابری در قسمت پشتی آیفون ۱۱ خودنمایی می‌کند. حالت Night Mode برای دید بهتر در شب از جمله دیگر ویژگی‌های افزوده شده به آیفون‌های جدید اپل محسوب می‌شود. مشابه ویژگی موجود در استوری‌های اینستاگرام، قابلیت Quick Take این امکان را به شما می‌دهد تا در حالت عکس‌برداری با نگه داشتن دکمه شاتر، اقدام به ضبط ویدئو کنید. دوربین جلویی نیز شامل شکافی برای قابلیت فیس آی‌دی است.

برای مقایسه، قیمت سه نسخه آیفون سال گذشته از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود و به این ترتیب بود: ۷۴۹ دلار برای آیفون XR 64 گیگابایتی، ۹۹۹ دلار برای آیفون XS 64 گیگابایتی و ۱٫۰۹۹ دلار برای آیفون XS مکس ۶۴ گیگابایتی.

این مطلب در حال به‌روزرسانی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید