آغاز انتشار اندروید ۱۰ از روز سه‌شنبه - تکفارس 
آغاز انتشار اندروید ۱۰ از روز سه‌شنبه - تکفارس 
آغاز انتشار اندروید ۱۰ از روز سه‌شنبه - تکفارس 

آغاز انتشار اندروید ۱۰ از روز سه‌شنبه

سید محمد معلمی
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 18:30
آغاز انتشار اندروید ۱۰ از روز سه‌شنبه - تکفارس 

گوگل هفته گذشته اعلام کرد که دیگر قرار نیست از اسامی شیرینی‌ها و دسرها برای نام‌گذاری اندروید استفاده کند ولی خبر داد که به زودی اندروید ۱۰ منتشر می‌شود. حالا از آن جایی که همه علاقه‌مندان دوست دارند بدانند دقیقاً چه زمانی دهمین نسخه اندروید انتشار می‌یابد، یکی از اپراتورهای کانادایی به نام راجرز (Rogers) اطلاعات را فاش کرده است.

بر اساس صفحه برنامه‌ریزی بروزرسانی اندروید، همه گوشی‌های پیکسل گوگل در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ۱۳۹۸) که سه‌شنبه همین هفته می‌شود، به اندروید ۱۰ آپدیت خواهند شد. اما به دلیل اینکه پس از مدتی صفحه مذکور بروزرسانی گردید، تنها اطلاعاتی در مورد زمان دریافت بسته‌های امنیتی اندروید ۹ برای برخی دستگاه را مشاهده کردیم.

البته انتظار می‌رفت چنین اتفاقی بیفتد زیرا سال گذشته هم گوگل اندروید ۹ پای را در آخرین روزهای آگوست منتشر کرد و تا زمانی که به صورت رسمی این سیستم عامل را عرضه نکرد، هیچ اطلاعات دیگری نداد. این احتمال هم وجود دارد که ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه به وقت ایران دارندگان گوشی‌های پیکسل گوگل بتوانند موبایلشان را به اندروید ۱۰ آپدیت کنند.

لازم به ذکر است که در یک اقدام جالب توجه، گوگل اعلام کرده که همه گوشی‌های پیکسل می‌توانند اندروید ۱۰ را دریافت کنند و این خبر شامل پیکسل سری اول نیز می‌شود. در مرحله بعد هم گوشی‌هایی به اندروید ۱۰ آپدیت خواهند شد که نسخه آزمایشی این سیستم عامل را نصب کرده بودند و در ادامه نیز شرکت‌های تولیدکننده موبایل محصولاتشان را به آخرین ورژن اندروید بروز می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید