رابط کاربری پلی‌استور گوگل تغییر کرد - تکفارس 
رابط کاربری پلی‌استور گوگل تغییر کرد - تکفارس 
رابط کاربری پلی‌استور گوگل تغییر کرد - تکفارس 

رابط کاربری پلی‌استور گوگل تغییر کرد

بهنام خدابخشی
۱ شهریور ۱۳۹۸ - 17:29
پلی‌استور گوگل

هم‌اکنون گوگل از یک رابط کاربری جدید برای پلی‌استور خود استفاده می‌کند. رابط کاربری جدید در مقایسه با رابط کاربری قدیمی بسیار جذاب‌تر و در عین حال ساده‌تر می‌باشد. گوگل هم‌اکنون یک نوار پیمایش جدید به فروشگاه خود افزوده است و بخش اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را نیز به دو بخش جداگانه تبدیل نموده است.

این رابط کاربری فلسفه‌ی طراحی متریال گوگل را به روشی ظریف برای کاربران ترسیم می‌نماید. یکی از مواردی که در طراحی جدید این فروشگاه شاهد هستیم، نمای کلی اپ‌استور اپل می‌باشد که از رنگ‌هایی شفاف و روشن استفاده کرده تا شباهت زیادی به نسخه‌ی iOS این فروشگاه نداشته باشید، البته اگر به صورت حرفه‌ای از کاربران iOS باشید، قطعا متوجه شباهت پلی‌استور و اپ‌استور خواهید شد. در حال‌حاضر، نوار پیمایش پایین در پلی‌استور به چهار بخش بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها، فیلم‌ها، تلویزیون و کتاب‌ها تقسیم شده است.

همچنین طراحی بخش فهرست و اطلاعات اپلیکیشن به همراه دکمه‌های موجود در مقابل هر اپلیکیشن تغییر کرده است. گوگل طراحی آیکون‌ها را نیز بهبورد بخشیده است، زیرا تصاویر جدید نسبت به نسخه‌‌ی قدیمی‌ گردتر و یکنواخت‌تر می‌باشد. برگه‌ی موسیقی نیز به اخل منوی همبرگری انتقال یافته است.

این رابط کاربری جدید برای پلی‌استور هم‌اکنون در دسترس تمامی کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار دارد و برای دریافت این بروزرسانی نیاز به اقدامی از طرف کاربر نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید