طراحی پلی استور گوگل روشن‌تر شده است، نه تیره‌تر - تکفارس 
طراحی پلی استور گوگل روشن‌تر شده است، نه تیره‌تر - تکفارس 
طراحی پلی استور گوگل روشن‌تر شده است، نه تیره‌تر - تکفارس 

طراحی پلی استور گوگل روشن‌تر شده است، نه تیره‌تر

بهنام خدابخشی
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 18:29
پلی استور گوگل

پلی‌استور گوگل طراحی جدیدتری به خود گرفته است، مانند تغییرات بسیاری که در اپلیکیشن‌های کمپانی گوگل اتفاق افتاده است. همانطور که با ظاهر این فروشگاه آشنا هستید، از یک رنگ سبز تیره به رنگ سبز روشن تغییر یافته است. (اگر توجه کرده باشید، اخیرا طراحی و رنگ header اپلیکیشن و وب‌سایت جیمیل از قرمز تیره به قرمز روشن تغییر یافته و شکل و شمایلی جذاب‌تر به خود گرفته است.)

مانند اپ استور iOS؛ که دو سال پیش تغییراتی کلی در طراحی پیدا کرد، اکنون پلی استور گوگل نیز تب‌های جداگانه‌ای برای بخش اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های تلویزیونی یافته است. اکنون تب‌بار پلی استور در بخش پایین گوشی‌های تلفن‌همراه (در صفحه‌ی اصلی پلی‌استور) و در تبلت‌ها در سایدبار ظاهر شده است. کمپانی گوگل نیز مانند اپل، آیکون‌های موجود در پلی‌استور را با مستطیل‌های گرد نمایش داده که ظاهری منسجم‌تر و مرتب‌تر به خود گرفته است.

پلی‌استور جدید، اپلیکیشن‌های پیشنهادی کاربر را به طور خاص در زیر بخش “Recommended for you” به نمایش می‌گذارد. (توجه داشته باشید که هرگز این مورد را با اپلیکیشن‌های پولی که در زیر بخش “Suggested for you” قرار داده شده‌اند، اشتباه نگیرید.)

بر اساس گفته‌های کمپانی گوگل که توسط کاربران Reddit تایید شده است، پلی‌استور جدید هم‌اکنون در حال فعالیت می‌باشد. گویا یک حالت تاریک و روشن در طراحی جدید این فروشگاه در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه‌ی خود رنگ فروشگاه اپلیکیشن گوگل را تغییر دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید