گلکسی بوک اس معرفی شد - تکفارس 
گلکسی بوک اس معرفی شد - تکفارس 
گلکسی بوک اس معرفی شد - تکفارس 

گلکسی بوک اس معرفی شد

سید محمد معلمی
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 02:05
گلکسی بوک اس معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ در مراسم Unpacked از جدیدترین لپ‌تاپ خود به نام گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) رونمایی کرد. این دستگاه ظاهری شبیه رایانه‌های همراه معمولی دارد ولی کارایی آن بسیار بالاست. این لپ‌تاپ با فشردن یک دکمه روشن می‌شود و قابلیت وصل شدن به شبکه LTE را دارد.

سامسونگ هدف خود را از تولید این لپ‌تاپ این‌گونه اعلام کرده تا کاربران بتوانند گلکسی بوک اس را راحت‌تر جابه‌جا کنند و همیشه و همه جا به آنچه می‌خواهند، دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، کمپانی کره‌ای در لپ‌تاپ جدیدش پردازنده ۷ نانومتری کووالکوم را به کار گرفته است.

این پردازنده که اسنپدراگون ۸cx نام دارد، امکانات گوشی‌های هوشمند را به لپ‌تاپ‌ها می‌آورد. اگر امتیازات بنچمارک را دیده باشید، قطعاً متوجه شده‌اید که سرعت این پردازنده کووالکوم شبیه Core i5 اینتل است.

حال برای اینکه سامسونگ فاصله میان گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها را کاهش دهد، فرصتی را فراهم کرده تا افراد بتوانند نانو سیمکارت را در این دستگاه قرار دهند و بلافاصله به اینترنت LTE وصل شوند.

مشخصات فنی گلکسی بوک اس

سیستم عاملویندوز ۱۰ هوم
نمایشگر۱۳٫۳ اینچی، لمسی و با رزولوشن فول اچ‌دی با نسبت بدنه به تصویر ۱۶:۹
ابعاد۶٫۲ تا ۱۱٫۸*۲۰۳٫۲*۳۰۵٫۲ میلی‌متر
وزن۹۶۰ گرم
پردازندهکووالکوم اسنپدراگون ۸cx تولید شده با فرآیند ۷ نانومتری (۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای با حداقل سرعت ۱٫۸ و نهایت سرعت ۲٫۸۴ گیگاهرتز)
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
محل قرار دادن مموری کارتدارد (تا ۱ ترابایت)
دوربین۷۲۰p اچ‌دی
باتری۴۲ وات بر ساعت (دوام ۲۳ ساعتی)
اتصالات·      LTE

·      نانو سیمکارت

·      بلوتوث ۵٫۰

·      USB-C

·      GPS

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید