تصاویر جدیدی از گلکسی بوک اس فاش شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گلکسی بوک اس فاش شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گلکسی بوک اس فاش شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گلکسی بوک اس فاش شد

سید محمد معلمی
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 20:30
تصاویر جدیدی از گلکسی بوک اس فاش شد - تکفارس 

ایوان بلس (Evan Blass) که در زمینه انتشار تصاویر محصولات مختلف پیش از رونمایی رسمی شهرت دارد، این‌بار عکس‌هایی از گلکسی بوک اس منتشر کرده تا نشان دهد این محصول سامسونگ از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل خود بهره خواهد برد و علی‌رغم باریکی که دارد، در آن یک پورت USB Type-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری وجود خواهد داشت.

بد نیست به این موضوع اشاره‌ای داشته باشیم که چند هفته پیش و در Geekbench، دستگاهی به نام گلکسی اسپیس (Galaxy Space) رؤیت شد که حالا احتمال می‌رود همین گلکسی بوک اس باشد. بر اساس مدارک چند هفته گذشته، گفته می‌شود در این لپ‌تاپ سامسونگ یک پردازنده هشته هسته‌ای با برند ARM وجود خواهد داشت که با امتیازات دریافت شده با نمرات رایانه‌های دارای تراشه کووالکوم تطابق ندارد.

سامسونگ فردا در بروکلین (Brooklyn) همایشی برگزار خواهد کرد تا در آن گلکسی نوت ۱۰ را معرفی کند. حالا، اگرچه انتظار می‌رود که کمپانی کره‌ای در کنار فبلت احتمالاً ۶٫۶۶ اینچی خود از یک لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ نیز رونمایی کند، ولی امکان دارد این موضوع به واقعیت تبدیل نشود. سامسونگ روز گذشته گلکسی واچ اکتیو ۲ و هفته پیش نیز گلکسی تب اس ۶ را به صورت رسمی معرفی کرد بنابراین بعید است که این شرکت خود را آماده رونمایی از لپ‌تاپ دارای ویندوز ۱۰ کرده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید