گلکسی تب S6 رسماً معرفی شد؛ رقیب آیپد پرو - تکفارس 
گلکسی تب S6 رسماً معرفی شد؛ رقیب آیپد پرو - تکفارس 
گلکسی تب S6 رسماً معرفی شد؛ رقیب آیپد پرو - تکفارس 

گلکسی تب S6 رسماً معرفی شد؛ رقیب آیپد پرو

مهرداد میرشاهی
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - 16:57
گلکسی تب S6 رسماً معرفی شد؛ رقیب آیپد پرو - تکفارس 

سامسونگ به تازگی رسماً از جانشین گلگسی تب S5e و رقیب آیپد پرو رونمایی کرده است؛ گلگسی تب S6 نام تبلت جدید سامسونگ است که پیشتر نیز، شایعات زیادی از آن منتشر شده بود. تب S6 پرچمدار اصلی امسالِ سامسونگ محسوب می‌شود که مستقیماً با دستگاه‌های آیپد ایر و آیپد پروی اپل رقابت خواهد کرد. این دستگاه طوری طراحی شده تا کاملاً با حالت دکس (Dex) سازگار باشد تا کاربران بتوانند صفحه کلید مد نظر خود را به تبلت متصل کنند و به راحتی از تمامی اپلیکیشن‌های گوگل پلی استور استفاده کنند.

دی‌جی کوه (DJ Koh)، مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و موبایل سامسونگ الکترونیکس در خصوص این تبلت اظهار داشت که معرفی تب S6 برای متخصصان و افراد خلاقی‌ست که قصد دارند سبک زندگی خود را تکمیل کرده و فراتر از آن عمل کنند. دی‌جی کوه در ادامه ابراز کرد که گلکسی تب S6 به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا نهایت استفاده را از خلاقیت خود ببرند و از دستگاهی با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته، مطابق انتظاراتی که از محصولات شرکت سامسونگ می‌رود، بهره‌مند شوند.

مهم‌ترین ویژگی تب S6 را شاید بتوان، پد لمسی آن خواند که با صفحه کلید اتصالی کاربر سازگار است. اگرچه حالت دکس در تبلت‌های S5e یک ویژگی مطلوب و کاربردی به شمار می‌رفت، اما اضافه شدن این پد لمسی به تبلت جدید سامسونگ، باعث می‌شود تا کاربر برای انتخاب چیزی، از صفحه کلید دست نکشد. شایان ذکر است که برخلاف شرکت اپل که پشتیبانی از ماوس را از آیپد OS پنهان کرده، سامسونگ تصمیم گرفته تا این ویژگی را به قسمت جلو و مرکز تبلت جدید خود بیاورد. همچنین قلم استایلس نیز بار دیگر به این تبلت‌ها بازگشته و از طریق شیاری در قسمت پشتی گلکسی تب S6، قابل اتصال است.

از نظر مشخصات فنی این تبلت می‌توان گفت که گلکسی تب S6 به اسنپدراگون ۸۵۵، شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده است. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با حافظه رم ۸ گیگی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این تبلت با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و کیفیت ۲K oled حداقل حاشیه را دارد و حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش آن نهفته شده است. سامسونگ در خصوص باتری این دستگاه نیز گفته که گلکسی تب S6 تا ۱۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

مدل پایه گلکسی تب S6، ۶۴۹ دلار قیمت دارد و از تاریخ جمعه ۱ شهریور ماه (۲۳ آگست) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید