عرضه nova 5 Pro با دوربین ‏چهار گانه و ناچ - تکفارس 
عرضه nova 5 Pro با دوربین ‏چهار گانه و ناچ - تکفارس 
عرضه nova 5 Pro با دوربین ‏چهار گانه و ناچ - تکفارس 

عرضه nova 5 Pro با دوربین ‏چهار گانه و ناچ

محمدرضا موسوی
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 18:00
عرضه nova 5 Pro با دوربین ‏چهار گانه و ناچ - تکفارس 

به زودی، غول فناوری چینی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. به لطف تصاویری که از nova 5 Pro فاش شده، جزئیاتی از آن مشخص شد که در ادامه به آن‎ها می‎پردازیم، با تکفارس همراه باشد.

قرار بود که در جمعه آتی، روز ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد)، هواوی از گوشی‎های nova 5 و nova5i رونمایی کند اما اکنون به نظر می‎رسد ممکن است از گوشی هوشمند دیگری نیز رونمایی شود. Nova 5 Pro که طراحی آن در تصاویری که اخیراً فاش شده، مشخص است، ممکن است سومین گوشی هوشمندی باشد که هواوی قصد رونمایی از آن را در جمعه آینده داشته باشد.

همان‎طور که در تصاویر مشخص است، در nova 5 Pro، یک ناچ قطره‎ای که اطراف آن حاشیه‎های باریک دیده می‎شود، تعبیه شده. به نظر می‎آید که پشت دستگاه توسط سطحی شیشه‌ای که میزبان چهار دوربین بوده را، پوشانده است. احتمالاً یکی از دوربین‎های چهارگانه این دستگاه، دوربین سه‌بعدی مدت پروازی (۳D ToF) باشد.

در پشت گوشی هوشمند nova 5 Pro حسگر اثرانگشت دیده نمی‏شود و احتمال دارد این حسگر در نمایشگر دستگاه تعبیه شده باشد؛ پس این بدین معناست که گوشی هوشمند مذکور، به پنل OLED تجهیز شده است.

Nova 5 Pro، دست‌کم  در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد و گفته می‎شود که پردازنده آن، کایرین ۹۸۰ SoC است. فهرستی که از مشخصات این گوشی در سایت JD.com درج شده، تاکنون هیچ‌یک از مشخصات این گوشی را فاش نکره است.

البته ازآنجاکه هنوز یک هفته تا معرفی گوشی هوشمند nova 5 Pro مانده است، احتمال دارد هواوی جزئیات بیشتری را از نووا ۵ پرو، در روز‎های آتی فاش کند.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید