برخی مشخصات فنی گلکسی M30 مشخص شد - تکفارس 
برخی مشخصات فنی گلکسی M30 مشخص شد - تکفارس 
برخی مشخصات فنی گلکسی M30 مشخص شد - تکفارس 

برخی مشخصات فنی گلکسی M30 مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۳ دی ۱۳۹۷ - 20:00
برخی مشخصات فنی گلکسی M30 مشخص شد - تکفارس 

در سال ۲۰۱۸، به خاطر افزایش فروش محصولات دو کمپانی شیائومی و هوآوی، فشارها روی سامسونگ بیشتر شد. به همین دلیل، شرکت کره‌ای تصمیم گرفت در خط تولید گوشی‌های میان‌رده خود انقلابی ایجاد کند و حالا امروز خبر جدیدی از نخستین دستگاه‌های سری M به گوش رسیده است.

به گزارش تکفارس و به نقل از AllAboutSamsung، گوشی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی M30 دارای صفحه نمایش ۶٫۳۸ اینچی از نوع Infinity-U با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۲۰ یا FHD+ خواهد بود. وجود چنین نمایشگری یعنی باید منتظر ظهور حاشیه‌های کوچک در اطراف و ناچ قطره‌ای در بالا شکل باشیم که در آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار است جای گیرد.

حال که سخن از دوربین شد، بد نیست اشاره کنیم که گفته می‌شود دوربین عقب گلکسی M30 دارای سه لنز خواهد بود که سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو حسگر دیگر ۵ مگاپیکسلی می‌باشند. متأسفانه جزئیات بیشتری در مورد دوربین این دستگاه منتشر نشده است.

کامل کننده چنین مشخصات فنی نسبتاً قابل‌قبولی برای یک گوشی میان‌رده، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و احتمالاً سیستم عامل اندروید ۸٫۱ خواهد بود. در حال حاضر پردازنده‌ای که قرار است در گلکسی M30 استفاده شود نامشخص است ولی گفته می‌شود رم آن ۴ گیگ و حافظه داخلی آن هم یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

قرار است از این گوشی میان‌رده در همین ماه (ژانویه) رونمایی شود که اتفاقاً معرفی آن پیش از آغاز فروش دو مدل گلکسی M10 و گلکسی M20 می‌باشد.

در پایان اشاره کنیم که کسی در مورد قیمت این دستگاه اطلاعی ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید