Galaxy S10 Lite با حاشیه‌ای باریک و زیبا رؤیت شد - تکفارس 
Galaxy S10 Lite با حاشیه‌ای باریک و زیبا رؤیت شد - تکفارس 
Galaxy S10 Lite با حاشیه‌ای باریک و زیبا رؤیت شد - تکفارس 

Galaxy S10 Lite با حاشیه‌ای باریک و زیبا رؤیت شد

سید محمد معلمی
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 19:00
Galaxy S10 Lite با حاشیه‌ای باریک و زیبا رؤیت شد - تکفارس 

اگرچه به نظر می‌رسد باید گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۹ بدانیم ولی این احتمال نیز وجود دارد که مدل اس ۱۰ لایت پرفروش‌ترین دستگاه این خط تولید شود؛ هرچند ممکن است از صفحه نمایش برآمده استفاده نکند اما تصویر تازه منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد اس ۱۰ لایت چیزی از دو مدل دیگر کم ندارد.

آنطور که گفته می‌شود، این تصویر مربوط به گلکسی اس ۱۰ لایت می‌باشد که دارای حاشیه صفحه نمایش باریک بوده و قرار است سال آتی از آن رونمایی گردد. اگر این تصویر درست باشد، انتظار می‌رود ارزانترین مدل خانواده اس ۱۰ نه تنها بیشتر از دیگران به فروش برسد بلکه حتی امکان دارد محصولات شرکت‌های رقیب مانند آیفون ایکس آر اپل را نیز پشت سر بگذارد. البته به نظر نمی‌رسد محصول اپل با صفحه نمایش LCD و حاشیه‌های نسبتاً بزرگ بتواند رقیب سرسختی برای گلکسی اس ۱۰ به حساب بیاید.

Galaxy S10 Lite با حاشیه‌ای باریک و زیبا رؤیت شد - تکفارس 

هم‌چون گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس، مدل اس ۱۰ لایت نیز شاید از نمایشگر AMOLED بهره ببرد که دارای رزولوشن Quad-HD+ است. البته بعید است ما شاهد نسبت بدنه به تصویر ۱۹:۹ موجود در دو دستگاه پیشرفته‌تر خانواده اس ۱۰ باشیم بنابراین انتظار می‌رود مقرون به صرفه‌ترین عضو اس ۱۰ در این زمینه جا پای پرچمدار سابق سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ بگذارد و از نسبت بدنه به تصویر ۱۸٫۵:۹ استفاده کند.

علاوه بر این نکات تقریباً ریز، یک تفاوت دیگر نیز در گلکسی اس ۱۰ لایت وجود خواهد داشت و آن هم به دوربین عقب و وجود دو لنز مربوط می‌شود. بنابراین گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس که به ترتیب سه و چهار دوربین اصلی خواهند داشت، از این نظر نیز نسبت به گلکسی اس ۱۰ لایت برتری دارند. همچنین دو دستگاه پیشرفته‌تر حاوی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود ولی از نظر ظاهری، سه گوشی به یک‌دیگر شبیه هستند.

در بهترین حالت، گلکسی اس ۱۰ لایت در همایش MWC سال ۲۰۱۹ که در ماه فوریه برگزار می‌شود، به همراه گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس به صورت معرفی خواهد شد. ضمن اینکه فروش این سه دستگاه هم شاید از ماه مارس سال آینده آغاز شود.

شما در مورد مدل گلکسی اس ۱۰ لایت چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید