آپدیت ۱۲٫۱٫۱ iOS باعث از بین رفتن اتصال دیتا می‌شود - تکفارس 
آپدیت ۱۲٫۱٫۱ iOS باعث از بین رفتن اتصال دیتا می‌شود - تکفارس 
آپدیت ۱۲٫۱٫۱ iOS باعث از بین رفتن اتصال دیتا می‌شود - تکفارس 

آپدیت ۱۲٫۱٫۱ iOS باعث از بین رفتن اتصال دیتا می‌شود

سید محمد معلمی
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 08:00
آپدیت ۱۲٫۱٫۱ iOS باعث از بین رفتن اتصال دیتا می‌شود - تکفارس 

هفته پیش اپل نسخه ۱۲٫۱٫۱ سیستم عامل iOS را برای آیفون‌ها منتشر کرد.

اگرچه این بروزرسانی باعث پیشرفته شدن تماس‌های Face Time شد ولی یک مشکل اساسی برای برخی افراد به وجود آورد.

به گزارش تکفارس و به نقل از وب‌سایت خبری Forbes، برخی از دارندگان گوشی‌های آیفون پس از آپدیت جدید، نتوانسته‌اند گوشی خود را به اینترنت همراه سیمکارت وصل کنند.

این مشکل به نظر می‌رسد دارندگان آیفون در چند کشور را تحت تأثیر قرار داده است. ضمن اینکه معضل ذکر شده می‌تواند به روش‌های مختلفی در اتصال به اینترنت همراه اختلال ایجاد کند. برای مثال، بعضی از افراد مدعی هستند که امکان اتصال به شبکه LTE 4G جهت استفاده از سافاری وجود دارد ولی دیگر نرم‌افزارها باز نمی‌شوند. یک فرد دیگر اعلام کرده که نمی‌تواند با استفاده از شبکه LTE از اپلیکیشن‌های آمازون و توییتر بهره ببرد ولی با استفاده از برنامه‌های گوگل و واتس‌اپ، امکان لینک دادن به این شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. برخی دیگر هم گفته‌اند که اصلاً گوشی به اینترنت همراه وصل نمی‌شود و برای استفاده از اینترنت باید از اتصال وای‌فای بهره ببرند.

در این بین، برخی آیفون‌داران اعلام کرده‌اند که سعی داشته‌اند این مشکل را با آپدیت تنظیمات ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و یا ری‌استارت کردن گوشی حل کنند ولی هنوز این معضل پابرجاست.

اما این مسئله وقتی عجیب می‌شود که اپل خودش از وجود آن خبر داشته و گزارش‌هایی نیز در همین مورد هنگام عرضه نسخه بتا iOS 12.1.1 دریافت کرده است.

در پایان اشاره کنیم که اگر هنوز آیفون خود را به نسخه ۱۲٫۱٫۱ سیستم عامل iOS آپدیت نکرده‌اید، بهتر است کمی صبر کنید تا اپل بروزرسانی جدید را برای حل مشکل به وجود آمده منتشر نماید ولی در حال حاضر اگر با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنید، باید با وای‌فای به اینترنت متصل باشید.

آیا شما نیز با چنین مشکلی مواجه شده‌اید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید