فاش شدن تصاویر جدیدی از گوشی vivo NEX 2 - تکفارس 
فاش شدن تصاویر جدیدی از گوشی vivo NEX 2 - تکفارس 
فاش شدن تصاویر جدیدی از گوشی vivo NEX 2 - تکفارس 

فاش شدن تصاویر جدیدی از گوشی vivo NEX 2

امیر محمد مریخی
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - 17:30
فاش شدن تصاویر جدیدی از گوشی vivo NEX 2 - تکفارس 

کمپانی چینی vivo قصد دارد در چند روز آینده تلفن همراه هوشمند NEX 2 را به بازار عرضه کند. گرچه که ما هیچ تاییدیه رسمی نداریم، اما نشانه‌ها حاکی از آن هستند که تاریخ عرضه ۱۱ دسامبر خواهد بود. انتظار داشتیم به صورت رسمی این دستگاه را که دو صفحه نمایش دارد در این تاریخ ببینیم، اما طبق معمول در دنیای تلفن‌های هوشمند، قبل از عرضه رسمی تصاویری از گوشی در اینترنت منتشر شد و هیچ چیز را برای تصور کردن باقی نگذاشت.

یک وبلاگ نویس و کاربر چینی در وبسایت “ophone8” تعداد زیادی از تصاویر مربوط به این تلفن‌ هوشمند را منتشر کرد. این تصاویر دو طرف این تلفن را به نمایش گذاشتند و حتی در عکسی پشت NEX 2 در کنار NEX S نشان می‌دادند.

با این که گوشی‌ روشن نبود اما می‌توانستیم برامدگی‌های کوچک پنل و صفحه نمایش کوچکی که در پشت آن قرار داشت را همراه با لوگو vivo و دوربین سه‌گانه ببینیم. این دوربین در یک مدل حلقه قرار دارد و با نورهای RGB روشن می‌شود، هرچند این ویژگی را در تبلیغ‌های گذشته دیده بودیم.

vivo NEX 2 حداقل با دو رنگ عرضه خواهد شد، برخلاف NEX S که فقط با رنگ مشکی در دسترس قرار داشت و نور RGB آن هم متفاوت بود. البته که رنگ این تلفن بیشتر در کناره‌ها دیده خواهد شد چرا که صفحه نمایش‌ دوم، پشت این تلفن را اشغال کرده‌ است. این گوشی هم از USB-C و هم جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی خواهد نمود.

در زیر می‌توانید این تصاویر راه مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید