احتمال نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s - تکفارس 
احتمال نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s - تکفارس 
احتمال نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s - تکفارس 

احتمال نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s

سید محمد معلمی
۸ آذر ۱۳۹۷ - 21:00
احتمال نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s - تکفارس 

گویا گلکسی A8s یک گوشی بسیار مهم برای سامسونگ خواهد بود زیرا نه تنها سری A را پیشرفته‌تر خواهد کرد بلکه اولین دستگاهی می‌باشد که در صفحه نمایش خود یک حفره خواهد داشت.

حالا و بر اساس یک شایعه جدید، گفته می‌شود گلکسی A8s می‌خواهد یک ویژگی سنتی را کنار بگذارد که شاید به مذاق مشتریان و کاربران خوش نیاید.

اگرچه این خبر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده ولی حالا گزارش می‌شود که احتمال نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s بسیار زیاد است. در صورت صحت داشتن این قضیه، گوشی مذکور اولین محصول کمپانی کره‌ای خواهد بود که چنین امکانی را ندارد. به علاوه، نبود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s، مطمئناً فضا را برای دیگر دستگاه‌ها مهیا خواهد کرد. برای مثال، شایعاتی به گوش می‌رسند که گلکسی اس ۱۰ نیز جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نخواهد داشت هرچند بعید است سامسونگ چنین ریسکی کند و قابلیت بسیار مهمی را از پرچمدارانش حذف نماید.

حال فرض را بر این بگیریم که جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A8s وجود نداشت، آیا سامسونگ گوشه‌های این دستگاه را کوچک خواهد کرد؟ به نظر می‌رسد پاسخ به این سؤال منفی باشد.

تصویر فاش شده اخیر از گلکسی A8s نشان می‌دهد که در محصول جدید سامسونگ، تراشه کووالکوم اسنپدراگون ۷۱۰ به کار خواهد رفت و در کنار آن رم ۶ گیگی وجود خواهد داشت. ضمن اینکه حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری نیز وظیفه روشن نگه داشتن صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی آن را بر عهده خواهد داشت.

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود از گلکسی A8s در اواخر ماه دسامبر سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی شود و ابتدا به طور محدود و در کشور چین قابل خرید و فروش باشد. البته با توجه شرایط موجود، احتمالاً بتوانیم این دستگاه را به زودی در بازار دیگر کشورها هم مشاهده نماییم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید