حرکت چراغ خاموش سامسونگ برای تولید یک گوشی جدید - تکفارس 
حرکت چراغ خاموش سامسونگ برای تولید یک گوشی جدید - تکفارس 
حرکت چراغ خاموش سامسونگ برای تولید یک گوشی جدید - تکفارس 

حرکت چراغ خاموش سامسونگ برای تولید یک گوشی جدید

سید محمد معلمی
۱ آذر ۱۳۹۷ - 18:00
حرکت چراغ خاموش سامسونگ برای تولید یک گوشی جدید - تکفارس 

هنوز زمان زیادی تا معرفی خانواده گلکسی اس ۱۰ باقی مانده است ولی می‌توانیم از شایعاتی که هر روز در اینترنت دست به دست می‌شوند، اطلاعاتی در مورد این دستگاه به دست آوریم.

امروز یک گزارش از وال‌استریت‌ژورنال پرده از یک راز برداشت و آن این که سامسونگ می‌خواهد یک دستگاه با ۶ دوربین و ویژگی‌های فوق پیشرفته تولید نماید.

گلکسی اس ۱۰ قرار است دارای پیشرفت‌های زیادی باشد و این یعنی باید سه مدل را با سه قیمت مختلف خریداری کنیم. ضمن اینکه در آنها قرار است اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و ۵ دوربین مورد استفاده قرار گیرد. البته اینها همه امکانات پرچمدار آتی سامسونگ نیستند و به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای می‌خواهد نوآوری‌های زیادی در محصول بعدش ایجاد کند.

به گزارش تکفارس و به نقل از وال‌استریت‌ژورنال، یک گوشی جدید دیگری از سامسونگ با پیشرفت‌هایی محسوس در دست تولید می‌باشد. می‌توانیم در این گوشی برای اولین بار ۶ لنز دوربین مشاهده کنیم که دو عدد از آنها در جلو و چهار عدد از آنها در پشت به کار خواهند رفت. بر اساس شایعات، این لنزها می‌توانند مناظر را بهتر تشخیص داده و در نتیجه عکس‌های با کیفیت‌تری بگیرند.

به علاوه، این گوشی ۶ دوربینی رمزی، ممکن است قابلیت اتصال به شبکه ۵G را نیز داشته باشد به همین دلیل از آن به عنوان “فراتر از ایکس” (Beyond X) یاد می‌شود. حدس می‌زنیم که دستگاه مذکور دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی باشد و این یعنی نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به پنل ۶٫۴ اینچی موجود در گلکسی اس ۱۰ پلاس.

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد “فراتر از ایکس” را جهت احیای بازار نه چندان مناسب فروش گوشی‌هایش روانه بازار کند. همچنین گفته می‌شود کمپانی کره‌ای ویژگی‌های خاصی را در دیگر دستگاه‌ها به کار نبرده تا این گوشی را نسبت به بقیه متمایزتر کند.

علاوه بر محصول رمزی سامسونگ، در این گزارش خبرهایی نیز درباره گلکسی اس ۱۰ به چشم می‌خورند که تا کنون آنها را نشنیده بودیم. به این ترتیب در پرچمدار آتی سامسونگ از سری اس هم شاهد حضور “شارژر بیسیم معکوس” (reverse wireless charging)، مانند همانی که در هوآوی میت ۲۰ دیدیم، خواهیم بود.

در مورد گوشی تاشو نیز این گزارش خبر آورده و مدعی است دستگاه مذکور، سامسونگ فلکس (Samsung Flex) یا گلکسی فلکس (Galaxy Flex) نامیده خواهد شد.

وال‌استریت‌ژورنال همچنین ادعا می‌کند که خانواده گلکسی اس ۱۰ در ماه فوریه سال آتی معرفی و گوشی رمزی نیز طی یک مراسم در اواسط یک ماه میلادی رونمایی خواهد شد.

شما فکر می‌کنید این گوشی چه نام دارد و مشخصات فنی آن از چه قرار است؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید