پتنت‌های جدید سامسونگ طراحی احتمالی گلکسی اس ۱۰ را فاش می‌کنند - تکفارس 
پتنت‌های جدید سامسونگ طراحی احتمالی گلکسی اس ۱۰ را فاش می‌کنند - تکفارس 
پتنت‌های جدید سامسونگ طراحی احتمالی گلکسی اس ۱۰ را فاش می‌کنند - تکفارس 

پتنت‌های جدید سامسونگ طراحی احتمالی گلکسی اس ۱۰ را فاش می‌کنند

میر مهدی حامی
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 17:30
پتنت‌های جدید سامسونگ طراحی احتمالی گلکسی اس ۱۰ را فاش می‌کنند - تکفارس 

گلکسی اس۱۰ سامسونگ یک دستگاه کاملا متفاوت از گلکسی اس۸ و اس۹ خواهد بود. شایعات بسیاری در ماه‌های گذشته پیرامون این گوشی هوشمند وجود داشته است و جدیدترین آن‌ها به استفاده سامسونگ از حفره‌ای در نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی در این گوشی اشاره می‌کند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

امروز سامسونگ پتنتی را به ثبت رساند که طرح‌های احتمالی برای مدل‌های آینده این شرکت را نشان می‌دهد و در تمامی آن‌ها از پنل Infinity-O استفاده شده است که سامسونگ به تازگی آن را در کنفرانس اخیر توسعه دهندگان خود معرفی کرد: این مدل یک پنل صفحه نمایش کامل با گوشه‌های گرد و یک حفره دایره‌ای است که اجازه می‌دهد دوربین سلفی در آن قسمت تعبیه شود. این پتنت در WIPO (دفتر جهانی مالکیت معنوی) ثبت شده است.

چندین طرح با یک حفره برای دوربین در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد، به طوری که به نظر می‌رسد احتمالا شاهد اجرایی شدن آن به عنوان یک محصول نهایی باشیم. مدل A و B تنها طرح‌هایی هستند که تصاویر آن‌ها به صورت رنگی منتشر شده است. گوشه‌های مدل A بیشتر شبیه گوشه گلکسی نوت ۹ هستند در حالی که مدل B بسیار نزدیک به گوشه‌های گلکسی اس۹ است.

مدل‌های دیگر مانند F، E، C و J دارای شیشه منحنی در لبه‌ها و پیکربندی‌های مختلف هستند. اما اگر سامسونگ هرکدام از این طرح‌ها را استفاده کند، می‌توان آن را یک طراحی کاملا جدید در صنعت تلفن همراه دانست. چراکه استفاده از یک حفره برای قرار گیری دوربین در جلوی دستگاه به منظور ارائه یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه در گذشته انجام نشده است. اگر به یاد داشته باشید، شایعاتی مبنی بر استفاه Mi Mix 2S شیائومی از یک ناچ در یک گوشه از پنل نمایشگر برای قرارگیری دوربین وجود داشت اما آن طرح کاملا متفاوت از استفاده از یک حفره درون نمایشگر می‌باشد.

اکنون در اواخر سال جاری هستیم و سامسونگ می‌بایست مدل بعدی گلکسی اس خود را در چند ماه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی کند. اگر سامسونگ هنوز طرح نهایی خود برای این گوشی را انتخاب نکرده باشد، احتمالا باید انتظار عرضه‌ این گوشی در بازه زمانی طولانی‌تری نسبت به ماه آوریل یا مه را داشته باشیم و در رویداد MWC بعدی شاهد معرفی این گوشی نخواهیم بود، البته تمام این‌ها گمانه‌زنی‌های احتمالی است.

شایعات دیگری نیز مبنی بر استفاده گلکسی اس۱۰ از یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در درون صفحه نمایش و سه دوربین در عقب (لنز استاندارد، لنز عریض و لنز تله فوتو) وجود دارد.

به هرحال ما به شدت مشتاقیم تا شاهد معرفی گلکسی اس ۱۰ را در سال آینده باشیم و گزارش‌های کاملی از این گوشی برای شما همراهان تکفارس تهیه کنیم.

به نظر شما سامسونگ از کدام طراحی در سری بعدی گلکسی اس خود استفاده خواهد کرد؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید