دوربین اصلی با طراحی جدید در پرچمدار آتی موتورولا + ویدیو - تکفارس 
دوربین اصلی با طراحی جدید در پرچمدار آتی موتورولا + ویدیو - تکفارس 
دوربین اصلی با طراحی جدید در پرچمدار آتی موتورولا + ویدیو - تکفارس 

دوربین اصلی با طراحی جدید در پرچمدار آتی موتورولا + ویدیو

سید محمد معلمی
۵ آبان ۱۳۹۷ - 18:30
دوربین اصلی با طراحی جدید در پرچمدار آتی موتورولا + ویدیو - تکفارس 

به نظر نمی‌رسد موتورولا از پرچمدار بعدی خود تا اوایل سال آتی میلادی رونمایی کند ولی این اتفاق به آن معنا نیست که ما نتوانیم ویدیوهای مربوط به این گوشی را مشاهده کنیم. اخیراً ویدیویی در اینترنت دست به دست می‌شود که به وسیله آن می‌توانیم تا حدودی شیوه طراحی گوشی موتورولا موتو اینفینیتی را حدس بزنیم.

این گوشی را که باید متعلق به نسل آینده تلفن‌های همراه بدانیم، دارای نوعی دوربین اصلی خاص است که می‌توان آن را تا ۱۸۰ درجه چرخاند و از آن به عنوان دوربین سلفی استفاده کرد بنابراین یکی از قابلیت‌ها، به کارگیری آن برای گرفتن تصاویر مخصوص اسنپ‌چت می‌باشد. حالا ممکن است سؤال پیش بیاید که چرا باید شاهد چنین دوربینی را در این گوشی باشیم؟ دلیل آن این است که بتوانیم از نمای بالا، این دستگاه را به صورت یک گوشی تمام صفحه نمایش ببینیم.

این پرچمدار موتورولا که از آن با نام موتو اینفینیتی یاد می‌شود، از صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی و آمولد فوق اچ‌دی با نسبت بدنه به تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد؛ ضمن اینکه در آن هیچ بریدگی نیز مشاهده نخواهد شد.

برای اینکه موتورولا بتواند ادعا کند که این گوشی طراحی لب به لب دارد، سنسور اسکنر اثر انگشت را به زیر شیشه صفحه نمایش منتقل کرده است؛ یعنی همان طراحی که در هوآوی میت ۲۰ پرو می‌بینیم.

در پشت دستگاه، یک دوربین سلفی چرخان بالای طراحی دایره‌ای شکل قرار گرفته است. این نوع طراحی را پیش از این در دیگر محصولات هوآوی مانند موتو جی ۶ هم مشاهده کرده بودیم.

فرض را بر این می‌گیریم که دوربین اصلی از لنز ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه لنز f/1.8 بهره می‌برد و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی مجهز به سنسور تشخیص عمق می‌باشد و می‌تواند پشت سر سوژه را به صورت مصنوعی بوکه و تار کند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید ویدیوی زیر را ببینید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

در این ویدیو می‌توانیم مشاهده کنیم که محصول آتی موتورولا از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بهره می‌برد و مثل اینکه قرار نیست شرکت آمریکایی درگاه محبوب را از تولیداتش کنار بگذارد.

در موتو اینفینیتی، اسپیکرهای استریو دوگانه و تکنولوژی IP68 جهت مقاومت در برابر آب و خاک مشاهده می‌شود.

منبع نیرو این دستگاه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد که احتمالاً می‌تواند به مدت یک شبانه‌روز دوام بیاورد.

به گزارش تکفارس و به نقل از TechConfiguration، این احتمال وجود دارد که جدیدترین پردازنده کووالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ که اکثر گوشی‌های سال آینده میلادی از آن بهره می‌برند، در موتو اینفینیتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس ویدیو، شاید سه نمونه از این دستگاه با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را در بازار مشاهده کنیم.

ضمن اینکه هنوز اطلاعات کاملی در مورد قیمت پرچمدار آتی موتورولا وجود ندارد.

به نظر شما، آیا موتورولا با تولید محصولات این‌چنینی و استفاده از فناوری‌هایی مانند دوربین گوشی موتو اینفینیتی، می‌تواند دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند احیا شود؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید