ممکن است وانپلاس در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ از چیزی بزرگ رونمایی کند - تکفارس 
ممکن است وانپلاس در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ از چیزی بزرگ رونمایی کند - تکفارس 
ممکن است وانپلاس در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ از چیزی بزرگ رونمایی کند - تکفارس 

ممکن است وانپلاس در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ از چیزی بزرگ رونمایی کند

میر مهدی حامی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - 20:00
ممکن است وانپلاس در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ از چیزی بزرگ رونمایی کند - تکفارس 

پس از صرف نظر از تولید سری میان رده نه چندان موفق X، وانپلاس یک برنامه ریزی دقیق را برای عرضه یک گوشی پرچمدار و رده بالا انجام داده است. این شرکت در تابستان ۲۰۱۶ از گوشی OP3 و به دنبال آن ۳T در زمستان همان سال رونمایی کرد، سپس OnePlus 5 در ماه ژوئن ۲۰۱۷، و ۵T در ماه نوامبر، امسال نیز OnePlus 6 که در ماه مه گذشته رونمایی شد، بنابراین به طور طبیعی انتظار می‌رود که ۶T در ماه اکتبر رونمایی شود.

اگر تاریخ گذشته را به عنوان نشانه در نظر بگیریم، حدس زدن اینکه که OnePlus 6T چگونه خواهد بود دشوار نیست، اما برای اولین بار در تاریخ (نسبتا کوتاه) شرکت، یک اپراتور بزرگ در ایالات متحده احتمالا به طور رسمی از گوشی جدید این شرکت پشتیبانی خواهد کرد.

با تمام این گفته‌ها، دقیقا چه اتفاقی در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ رخ خواهد داد؟ باور کنید یا نه، وانپلاس در حال حاضر شروع به ساختن شایعاتی پیرامون برگذاری رویدادی در ۴ ماه آینده کرده است، و ما صادقانه در مورد آنچه که در آینده رخ خواهد داد گیج شده‌ایم.

آیا می‌توان روز ۱۵ ژانویه را زمان عرضه نسخه T-Mobile OnePlus 6T بعد از عرضه جهانی آن در پاییز امسال دانست؟ به دلایل مختلف این مورد بعید به نظر می‌رسد، که یکی از دلایل آن تیزر پخش شده‌ای در Weibo است.

واضح است که وانپلاس چیزی دارد که یا به طور خاص به چین مربوط می‌شود و یا به کل جهان تکنولوژی تلفن همراه. در ژانویه ۲۰۱۸، نسخه ویژه سفید ۵T رونمایی شد، اما این گزینه نیز احتمالا در مورد ۶T صدق نکند.

شاید وانپلاس بجای عرضه ۶T با بروزرسانی‌های جزئی نسبت به نسل پیشین، قصد عرضه این گوشی با تکنولوژی ۵G را داشته باشد. به هرحال، اکثر شرکت‌ها از هوآوی گرفته تا ZTE، الجی، لنوو و حتی اوپو در تلاش هستند تا سرعت نسل بعدی اینترنت همراه را به قابلیتی تجاری تبدیل کنند. اوپو و وانپلاس هردو متعلق به یک غول الکترونیک چینی هستند که اغلب طرح‌های خود را به اشتراک گذاشته و از ایجاد تغییرات مشابه‌ای در دستگاه‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند.

اگر اوپو قصد داشته باشد یکی از اولین گوشی‌های ۵G جهان را عرضه کند، وانپلاس نیز می‌تواند همان کار را با توجه به اعلامیه پر زرق و برق ژانویه ۱۵، ۲۰۱۹ انجام دهد. اما این فقط یک حدس است و می‌بایست منتظر بود تا دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

به نظر شما وانپلاس چه چیزی برای ارائه در ژانویه ۲۰۱۹ خواهد داشت؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید