شرکت Blue Microphones پرفروش‌ترین محصول خود را عرضه کرد - تکفارس 
شرکت Blue Microphones پرفروش‌ترین محصول خود را عرضه کرد - تکفارس 
شرکت Blue Microphones پرفروش‌ترین محصول خود را عرضه کرد - تکفارس 

شرکت Blue Microphones پرفروش‌ترین محصول خود را عرضه کرد

سید محمد معلمی
۸ شهریور ۱۳۹۷ - 12:30
شرکت Blue Microphones پرفروش‌ترین محصول خود را عرضه کرد - تکفارس 

کمپانی Blue Microphones بالأخره پرفروش‌ترین محصول خود که Yeti Nano نام دارد را با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه کرد.

میکروفون Yeti Nano که نمونه کوچک‌تر نسخه اصلی Yeti می‌باشد، توسط Blue Microphones تولید شده است تا بتواند انتظارات افراد از یک میکروفون را برطرف کند. جالب این است که می‌توان از Yeti Nano هنگام تماس‌های اسکایپ و نرم‌افزارهای مشابه بهره برد زیرا با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگار است.

Blue Microphones در سایت رسمی خود نوشت: هر بخشی از Yeti Nano به گونه‌ای طراحی شده تا به کاربر اجازه دهد صداها را به خوبی ضبط کرده و یا در آن صحبت کند. این دستگاه کامپکت را به راحتی می‌توان روی هر رایانه دسکتاپی نصب کرد و به خوبی آن را دوربین‌ها قرار داد. این محصول فلزی که قابلیت ایستادن نیز دارد، به گونه‌ای است که می‌توان آن را به هر زاویه‌ای که نیاز است تنظیم نمود.

به غیر از ویژگی کامپکت بودن در Yeti Nano، شرکت Blue Microphones سعی کرده تا دکمه‌های روی این محصول را راحت تنظیم کند. دکمه هدفون و نمایش میکروفون، به همراه دکمه بیصدا کردن، به صورت یک سری چندکاربره در کنار یک‌دیگر قرار گرفته‌اند.

میکروفون Yeti Nano فراتر از میکروفون Yeti

در حالی که میکروفون قدیمی‌تر Yeti فشار صدای بیشتری را نسبت به Yeti Nano ایجاد می‌کند و در آن می‌توانستیم صداهای ۱۶ بیتی ضبط کنیم ولی محصول جدید Blue Microphones پتانسیل بسیار بالاتری دارد زیرا می‌توان با آن صداهای ۲۴ بیتی ضبط نمود.

به علاوه، Yeti Nano دارای قدرت ارسال فرکانس ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است و حداکثر فشار صدای آن نیز ۱۱۰ دسیبل می‌باشد.

اگرچه Yeti Nano گزینه‌های پخش صدای استریو و دوطرفه که در مدل Yeti وجود داشت را ندارد ولی قابلیت نصب و اجرا از طریق یو‌اس‌بی در آن فراهم شده است.

همچنین این میکروفون کوچک، از گزینه‌های متعدد ضبط صدا که شامل حالات چند سویه و کاردیوئید می‌باشد نیز پشتیبانی می‌کند.

حالت کاردیوئید پرتقاضاترین گزینه برای قطعه‌های صوتی با صدای بلند می‌باشد. این آپشن می‌تواند صداها را پس از پخش از درون میکروفون ضبط نماید.

در سمت دیگر، حالت چند سویه را می‌توان در قطعه‌های صوتی چند نفره و کنفرانس‌ها، در یک اتاق کوچک مورد استفاده قرار داد.

میکروفون Yeti Nano را می‌توان در چهار رنگ طلایی، قرمز، آبی و خاکستری مشاهده نمود. این محصول Blue Microphones در سایت‌های Best Buy، Newegg، آمازون، B&H و Fry Electronics موجود است.

در گزارش‌های دیگر نیز آمده که Blue Microphones اپلیکیشن Blue Sherpa که با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگار است را نیز عرضه کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید