اصرار سامسونگ بر تولید اولین گوشی تاشو دنیا - تکفارس 
اصرار سامسونگ بر تولید اولین گوشی تاشو دنیا - تکفارس 
اصرار سامسونگ بر تولید اولین گوشی تاشو دنیا - تکفارس 

اصرار سامسونگ بر تولید اولین گوشی تاشو دنیا

سید محمد معلمی
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 18:30
اصرار سامسونگ بر تولید اولین گوشی تاشو دنیا - تکفارس 

مدتی است که تب و تاب تولید گوشی‌های هوشمند تاشو در دنیای تکنولوژی در همه شرکت‌ها ایجاد شده و در این بین، سامسونگ، بیشترین اخبار در مورد این نسل از تلفن‌ها را به خود اختصاص داده است.

پس از اینکه چندین کمپانی دیگر مانند هوآوی و اوپو نیز اعلام کردند که می‌خواهند آنها نیز گوشی تاشو تولید نمایند، کمپانی کره‌ای به تازگی دوباره تأکید کرد که برند اولین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود و باز هم اصرار دارد که مدل آن گلکسی اس ۱۰ نیست.

کوه دونگ جین، مدیرعامل سامسونگ در حاشیه همایش Unpacked و پس از معرفی نوت ۹ اعلام کرد که کمپانی تحت فرمان او محصولاتی تولید خواهد که هم خلاقانه و نوآورانه باشند، و هم مورد استقبال مشتریان قرار گیرند.

او می‌گوید: ما تمرکز خود را روی ایده‌های جدیدی گذاشته‌ایم که مشتریان به آنها علاقه دارند و به دنبال اولین بودن در دنیا نیستیم. البته نمی‌خواهیم فرصت تولید اولین گوشی تاشو دنیا را نیز از دست بدهیم.

اولین گوشی تاشو در بازار

در سال ۲۰۱۶، مدیرعامل و رئیس شرکت سامسونگ اعلام کرد که ایده تولید اولین گوشی تاشو دنیا را در سر دارد. در آن زمان شایعه شده بود که مدل و ظاهر این دستگاه در دست طراحی است تا در آینده‌ای نزدیک به تولید برسد.

در ژانویه سال جاری اما، سامسونگ گفت که می‌خواهد گوشی تاشو را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند ولی زمانی آن را به دست مشتریان خواهد رساند که حاضر باشد ولی باز هم این اتفاق به تأخیر افتاد و به سال ۲۰۱۹ موکول شد.

کوه دونگ جین اضافه می‌کند: دوست دارم خبر تولید بی‌عیب و ایراد گوشی تاشو توسط شرکت سامسونگ الکترونیک را هر چه زودتر بشنوم.

در این میان، رقیبان اصلی سامسونگ یعنی ال‌جی، اپل و هوآوی نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند به زودی از گوشی تاشو خود رونمایی نمایند که نماینده چین، در حال رقابت با سامسونگ برای تولید اولین گوشی تاشو دنیاست.

برنامه‌های آینده سامسونگ

کوه دونگ جین همچنین عنوان کرده که با عرضه گوشی تاشو فاصله چندانی باقی نمانده و سامسونگ تا به حال موانع زیادی در زمینه دوام و کیفیت گوشی را پشت سر گذاشته است.

او افزود: اگر قرار بود پروژه ما محدود به یک زمان مشخص باشد، اصلاً آن را آغاز نمی‌کردیم.

این نگرش مدیر سامسونگ، سبب می‌شود تا مردم فکر کنند که گوشی تاشو این شرکت کره‌ای، اولین دستگاه سری گوشی‌های تاشو خواهد بود. به علاوه، کوه دونگ جین شایعات مربوط به ترکیب دو سری نوت و اس را نیز رد کرده است.

با توجه به اینکه سال آینده، سال عرضه اینترنت ۵G توسط ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت خواهد بود، مشخص نیست که آیا گوشی تاشو سامسونگ از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند یا خیر. بر همین اساس، دونگ جین تأیید کرده که اولین گوشی ۵G سامسونگ، گلکسی ۱۰ اس نخواهد بود و قرار است یک مدل دیگر، نخستین دستگاه دارای قابلیت اتصال به اینترنت ۵G باشد.

صرف نظر از تولید اولین گوشی ۵G، سامسونگ در حال آماده‌سازی محصولات دیگری است تا به مشتریانش ارائه دهد.

سامسونگ یک شرکت الکترونیکی چند کاربره است که چندین نوع دستگاه تولید می‌کند و همین سبب می‌شود تا این کمپانی از دیگر رقبایش متمایز گردد.

به نظر شما، کدام شرکت اولین گوشی تاشو را در دنیا تولید می‌کند؟ سامسونگ یا هوآوی؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید