محتویات اضافه‌ی آپدیت جدید بازی Fortnite - تکفارس 
محتویات اضافه‌ی آپدیت جدید بازی Fortnite - تکفارس 
محتویات اضافه‌ی آپدیت جدید بازی Fortnite - تکفارس 

محتویات اضافه‌ی آپدیت جدید بازی Fortnite

آرین مرادی
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 19:15
محتویات اضافه‌ی آپدیت جدید بازی Fortnite - تکفارس 

به‌روز‌رسانی جدید بازی Fortnite برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شده‌ و با انبوهی از محتویات اضافه و ماموریت‌ها همراه شده‌است. این به‌روز‌رسانی یک اسلحه‌ی جدید به بازی اضافه‌ می‌کند و همچنین یک بخش زمان‌دار برای بازیبازان تا لذت تجربه‌ی بازی را به صورت زمان‌دار نیز داشته‌باشند.

بازی‌بازان هم‌اکنون می‌توانند با سلاح شات‌گان، با دیگر بازی‌بازان روبرو شوند. شات‌گان دولول اضافه شده به بازی، هم‌زمان دو گلوله را شلیک می‌کند. این اسلحه قدرت بسیار بالایی دارد و به طور حتم، نبرد‌های نزدیک را در این بازی حتی از قبل هم خونین‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

اگر بخواهیم به عدد و ارقام روی بیاوریم، این شات‌گان از فاصله‌ی نزدیک حدود ۱۵۰ از سلامتی دشمن کم می‌کند و این در حالی است که حریف شما در بهترین حالت و با سپر کامل می‌تواند نوار سلامتی خود را تا حداکثر ۲۰۰ افزایش بدهد. هرچند این اسلحه در گروه اسلحه‌های epic  و یا legendary قرار می‌گیرد و برای پیدا کردن آن باید حوصله به خرج داده و کمی زمان بگذارید.

بخش اضافه شده‌ی دیگر،limited time mode است که در آن دیگر خبری از منطقه‌ی امن نیست. بازیبازان باید حدس بزنند که طوفان(Storm) در دقیقه‌ی بعدی کجا قرار می‌گیرد و خودشان به آن جا بروند تا شاید از مرگ نجات پیدا کنند.

همانند دیگر به روز رسانی‌های دیگر که تا به حال برای این بازی منتشر شده‌اند، این به روز رسانی نیز بسیاری از باگ‌های بازی را برطرف کرده و تغییرات کوچک نیز در بازی قابل مشاهده هستند که به اجرا شدن هرچه بهتر بازی کمک می‌کنند.

نظر شما کابران تک‌فارس در مورد سلاح شات‌گان این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید