هواوی از رنگ سفید گوشی Honor 10 GT رونمایی کرد - تکفارس 
هواوی از رنگ سفید گوشی Honor 10 GT رونمایی کرد - تکفارس 
هواوی از رنگ سفید گوشی Honor 10 GT رونمایی کرد - تکفارس 

هواوی از رنگ سفید گوشی Honor 10 GT رونمایی کرد

سعید حلاجیان
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 13:59
هواوی از رنگ سفید گوشی Honor 10 GT رونمایی کرد - تکفارس 

ماه گذشته شرکت هواوی رسماً گوشی Honor 10 GT را معرفی کرد. این گوشی مجهز به رَم ۸ گیگابایتی بوده و از ویژگی‌هایی نظیر تکنولوژی GPU Turbo و Night Mode نیز بهره‌مند است. در حالی‌که در معرفی گوشی Honor 10 GT  فقط شاهد دو رنگ مشکی و آبی بوده‌ایم، به تازگی شرکت هواوی از رنگ سفید این گوشی نیز رونمایی کرده است. برای جزییات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

Honor 10 GT نام پرچم‌دار جدید شرکت هوآوی است که در ماه جولای رسماً معرفی شد. به هنگام معرفی فقط دو رنگ آبی (Phantom Blue) و مشکی (Midnight Black) این گوشی برای پیش خرید در دسترس بود و حال به تازگی شرکت هواوی از رنگ سفید پرچم‌دار خود نیز رونمایی کرده است. شرکت هواوی از زمان معرفی گوشی Honor 10 GT تا به حال، حدود ۳ میلیون از این دستگاه را پیش فروش کرده که آمار فوق العاده‌ای است.

گوشی Honor 10 GT مجهز به صفحه‌ی نمایش ۵٫۸۴ اینجی بوده و در تولید این گوشی نیز از تراشه‌های Kirin 970 استفاده شده است. دوربین اصلی۱۶ مگاپیکسلی گوشی در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته که با یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی ( هر دو با اندازه‌ی دیافراگم f/1.8) نیز همراه می‌شود. همچنین دوربین گوشی از تکنولوژی PDAF نیز بهره می‌برد که این تکنولوزی به دوربین گوشی‌های هواوی کمک خواهد کرد تا در هنگام حرکت نیز تصاویر واضح و شفاف‌تری ثبت کنند.

نسخه‌ی سفیدرنگ (Lily White) گوشی Honor 10 GT از نظر قیمت به مانند نسخه‌ی آبی رنگ بوده و از هم اکنون با قیمت ۴۸۴ دلار یا ۴۱۴ یورو قابل پیش خرید است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با پرچم‌دار جدید شرکت هواوی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید