Google Maps با طراحی و ویژگی‎های جدید - تکفارس 
Google Maps با طراحی و ویژگی‎های جدید - تکفارس 
Google Maps با طراحی و ویژگی‎های جدید - تکفارس 

Google Maps با طراحی و ویژگی‎های جدید

پوریا اسدی
۶ تیر ۱۳۹۷ - 19:07
Google Maps با طراحی و ویژگی‎های جدید - تکفارس 

در طول سال‌ها، Google Maps از یک نقشه دیجیتال و برنامه ناوبری به چیزی تبدیل شده است که می‌تواند بدون هیچ مشکلی به شما کمک کند تا تقریبا در هر نقطه از جهان زنده بمانید.

به عنوان بخشی از تغییرات اخیر، برنامه‌های Google Maps برای اندروید و iOS، بهبود بصری و تعدادی از ویژگی‌های جدید را دریافت کرده است که بسیاری آن‌ها را این شرکت در ماه گذشته در Google I / O رونمایی کرده است.

بنابراین، مواردی که در روزرسانی برنامه Google Maps قابل تشخیص است در اینجا آمده است:

طراحی متریال

Google Maps با طراحی و ویژگی‎های جدید - تکفارس 

طراحی متریال گوگل در حال حاضر یک ویژگی در تمام آندروید است، اما به روز رسانی اخیر آن را در نقشه‌های گوگل نیز به ارمغان آورده است.رابط کاربری اکنون رنگارگ تر از همیشه با انیمیشن و جلوه‌های جدید شده است. نوار جستجو در بالای صفحه اکنون گوشه‌های گرد دارد. با این حال، انحنای کمتری نسبت به ویجت موجود در صفحه اصلی آندروید دارد.

سربرگ جدید کاوش

یک ویژگی مفید Google Maps، تب Explore است که با تجربه فید بهبود یافته، همراه است. این یک راه سریع برای پیدا کردن رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌ها است. شما همچنین می‌توانید مکان‌هایی برای خرید، تفریح، فعالیت‌های خانوادگی و رویدادها و فعالیت‌های برتر در منطقه خود را پیدا کنید.

برای برآورده کردن رضایت دوستداران غذا، بخش اکسپلورر، لیست‌های مورد علاقه برای انواع مختلف غذاخوری‌ها را فهرست می‌کند و بهترین بخش آن نیز ذخیره کردن  مکان‌هایی است که شما قبلا به آنجا رفته اید. به عنوان مثال، اگر شما ۵ مکان را در یک لیست ۱۰تایی بازدید کرده باشید، Google Maps  به شما این را خواهد گفت.

برای انواع مختلفی از غذاخوری که در Google Maps مشاهده می‌کنید، یک ویژگی به نام Your Match وجود دارد. بر اساس رأی شما، سابقه موقعیت مکانی و خواسته‌ها، ارتباط یک مکان را برای شما محاسبه می‌کند این شباهت به یک ویژگی در Netflix دارد که عناوین را بر اساس علاقه‌های شما و تاریخ تماشای آن نشان می‌دهد.

سربرگ “برای شما”

همانطور که از نام آن بر می‌آید، این سربرگ برای شما مواردی را نمایش می‌دهد که در اطراف محل، دفتر یا شهر شما اتفاق می‌افتد. این سربرگ می‌گوید که آیا یک رستوران یا کافه جدید اخیرا در یک منطقه که ممکن است بخواهید از آنجا بازدید کنید، باز شده است یا خیر.

این ویژگی در حال حاضر تنها در دستگاه‌های اندروید در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا و ژاپن در دسترس است.

این‌ها برخی از ویژگی‌های جدید Google Maps بود که غول جستجو برای استفاده در دستگاه‌های اندروید و iOS به بازار عرضه کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید