ZTE برند گیمینگ اختصاصی خود را تولید کرد - تکفارس 
ZTE برند گیمینگ اختصاصی خود را تولید کرد - تکفارس 
ZTE برند گیمینگ اختصاصی خود را تولید کرد - تکفارس 

ZTE برند گیمینگ اختصاصی خود را تولید کرد

سید محمد معلمی
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - 20:30
ZTE برند گیمینگ اختصاصی خود را تولید کرد - تکفارس 

همانطور که شیائومی به تازگی از برند گیمینگ خود یعنیBlack Shark رونمایی کرده است، برند زیر مجموعه ZTE یعنی نوبیا هم از طراحی برند گیمینگ اختصاصی به نام Red Magic خبر داد.

در مورد این برند گیمینگ، تصویری منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

با پشتیبانی نوبیا، Red Magic قصد دارد دستگاه‌هایی تولید نماید تا تجربه لذت‌بخش بازی کردن با گوشی را به کاربر به طور کامل القا کند.

Red Magic مدعی است که تمامی مشخصات فنی برای یک دستگاه گیمینگ را پیش از تولید مدنظر قرار داده و می‌خواهد اولین گوشی را با این مشخصات بسازد.

نتیجه این کار می‌تواند این باشد که بازار تولید گوشی رقابتی‌تر و دست مشتریان برای انتخاب دستگاه موردنظر بازتر خواهد شد.

تصویری که در این خبر مشاهده می‌کنید، گفته می‌شود که عکسی واقعی از آن چیزی است که قرار است معرفی شود. آنطور که گفته می شود، به زودی اولین دستگاه این برند تولید و وارد بازار خواهد شد.

پس از اینکه Razer به عنوان سردمدار تولید گوشیهای گیمینگ شناخته شد، حالا گویا قرار است باز هم برندهای جدیدی را در این حوزه ببینیم. بر این اساس، Black Shark مشتری قدرتمندی را پیش روی خود خواهد دید.

با توجه به اینکه تا به حال سه برند گیمینگ معرفی شده‌اند، به نظر شما آیا باز هم شاهد ظهور مارک‌های گیمینگ خواهیم بود؟ اگر بخواهیم از دید کارشناسانه به این سؤال پاسخ دهیم، باید بگوییم که قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید