۵ برنامه ی برتر ویرایش ویدئو در اندروید - تکفارس 
۵ برنامه ی برتر ویرایش ویدئو در اندروید - تکفارس 
۵ برنامه ی برتر ویرایش ویدئو در اندروید - تکفارس 

۵ برنامه ی برتر ویرایش ویدئو در اندروید

علی سیف الهی
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 15:04
۵ برنامه ی برتر ویرایش ویدئو در اندروید - تکفارس 

سیستم عامل اندروید امروزه به قدری محبوب شده و پیشرفت کرده و تکامل یافته است که می تواند کارهای روزمره ی ما را به راحتی انجام دهد. زمانی مجبور بودیم برای ویرایش فایل های ویدئویی از برنامه های سنگین و بسیار کند (البته در آن زمان عهد آهن!) استفاده کنیم که واقعا کار بسیار طاقت فرسایی بود. حال امروزه برنامه هایی برای ویرایش فایل های ویدئویی برای سیستم عامل اندروید نوشته و منتشر شده است که شما را از برنامه های دستکاپ بی نیاز می کند و تقریبا در سطحی حرفه ای، کار ویرایش ویدئو را انجام می دهد. ما نیز به همین دلیل بر آن شدیم تا پنج مورد از بهترین های این برنامه ها را که گوشی شما را تبدیل به یک استدیوی ویرایش می کنند، برای شما انتخاب کرده و حضورتان معرفی کنیم. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

برخی برنامه ها هستند که تنها کار چسباندن تصاویر به همدیگر را انجام می دهند و یا برخی تنها قابلیت گذاشتن متن بر روی ویدئو را دارند. اما برنامه هایی که ما امروز در این مقاله به شما معرفی می کنیم، بسیار جامع هستند و همه ی قابلیت های لازم برای داشتن لقب بهترین برنامه های ویرایش ویدئو را با خود دارند. این برنامه ها عبارتند از:

۱)WeVideo Video Editor

برنامه ی Wevideo یک برنامه ی ویرایش بسیار قدرتمند برای ساخت و به اشتراک گذاری ویدئو ها بر روی یوتیو، فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام . دیگر شبکه های اجتماعی است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به سادگی پوسته، افکت، تغییر، اموجی، صدای روایت گری، موزیک و دیگر المان های هنری را به ویدئوی خود اضافه کنید. شما  می توانید از درون بیش از ۳۰ پوسته ی بسیار خاص موجود در گالری و فیلتر های بهینه سازی و افکت های مخصوص استفاده کرده و ویدئو های خود را بسیار خاص کنید. شما می توانید کپشن و عناوین، موزیک و استیکر های اموجی را به راحتی به ویدئوی خود اضافه کنید. تا به امروز، برنامه ی WeVideo در بیش از ۵۰۰۰ مدرسه برای خلق روایت های داستانی مورد استفاده قرار گرفته است. پس این برنامه حتما ارزش امتحان کردن و استفاده کردن را دارد.

۲)Quik Video Editor

برنامه ی Quik Video Editor در چندین قدم ویدئوی شما را ویرایش می کند. ویدئو و تصاویر محبوب خود را از گالری، آلبوم، گوگل فوتوز، فیسبوک و یا گو پرو پلاس انتخاب کنید و سپس اجازه دهید تا برنامه Quik آن ها را آنالیز کند تا بهترین صحنه هایش را به دست آورد، افکت گذاری کرده و با ریتم موزیک پس زمینه همگام کند. البته که شما می توانید ویدئوی خود را با متن، فیلتر ها، موزیک و بسیار دیگر موارد تزئین کنید و سپس آن را با دوستاناتان به اشتراک بگذارید. شما می توانید تا سقف ۷۵ ویدئو و عکیس را از گالری خود و یا هر منبع دیگری، وارد برنامه کنید. شما می توانید حداکثر از ۲۵ افکت در درون ویدئوی خود استفاده کنید و می توانید با استفاده از ۸۰ مورد آهنگ پس زمینه ی رایگان استفاده کنید و ویدئوی خود را بسازید.

۳)Magisto Video Editor & Maker

برنامه ی Magisto Video Editor به شما این امکان را می دهد که داستان مخصوص خود را خلق کرده و خلاقیت خود را بروز دهید. شما حتما لازم نیست که یک خبره در امر ویرایش تصویر و ویدئو باشید. برنامه ی Magisto Video Editor ویدئو هایی بسیار حرفه ای را با کنار هم قرار دادن تصاویر، ویدئو کلیپ ها و موزیک های شما انجام می دهد. کافی است که تنها حالت ویرایش خود را انتخاب کنید و به برنامه اجازه دهید تا به صورت خودکار پایدارسازی، تشخیص چهره، فیلتر های ویدئویی، افکت های ویدئویی و گذر های روان را بر روی ویدئوی شما پیاده سازی کند. با هر بار استفاده، برنامه ی Magisto شما را با ویدئوهایی که به صورت خودکار از تصاویر و ویدئوهایتان می سازد، شگفت زده می کند.

۴)KineMaster Pro Video Editor

برنامه ی KineMaster Pro Video Editor از ورودی چندین لایه ای ویدئو، تصویر و متن پشتیبانی می کند و همچنین از صوت چند قسمتی، برش و چسباندن دقیق، کنترل دقیق صدا، فیلتر های رنگی، تبدیلات سه بعدی و موارد بیشتر نیز پشتیبانی به عمل می آورد. این برنامه همچنین دارای یک لایه ی دست نویسی است که به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی بر روی ویدئو نوشته های مورد نظر خود را بنویسید. قابلیت های این برنامه آن را به یکی از قوی ترین برنامه های ویرایش ویدئو بر روی سیستم عامل اندروید تبدیل می کند و قابلیت کنترل دستی بیشتری را بر روی پروسه ی ویرایش ویدئو دارد. توصیه می گردد حتما از این برنامه استفاده کنید.

۵)PowerDirector Video Editor

برنامه ی PowerDirector Video Editor به شما امکان ویرایش لجظه ای ویدئو، افکت گذاری بر ویدئو ها، ویرایش عکس و ویدئو و دیگر موارد کارآمد را می دهد. مواردی همانند صداگذاری بر روی ویدئو، افکت های سینمایی اکشن و چرخاندن و تقسیم و یا چسباندن ویدئو که بسیار لازم هستند. شما می توانید ویدئو ها را در حالت اسلوموشن ایجاد کرده و یا نرخ سرعت ویدئو را تغییر دهید تا ویدئو های اسلوموشن به دست آورید. با اضافه کردن ویدئوهای لحظه ای به این برنامه، به راحتی می توانید با ویرایش آن ها، به سرعت ویدئو های ویرایش شده را در فیسبوک و یا یوتیوب به اشتراک بگذارید.

امیدواریم که این برنامه ها، بتوانند نیاز های شما را رفع کرده و شما را از برنامه های سنگین کامپیوتری خلاصی بخشند. اگر از این برنامه ها تا کنون استفاده کرده اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید