سامسونگ بسته امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ را برای گلکسی A54 منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ بسته امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ را برای گلکسی A54 منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ بسته امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ را برای گلکسی A54 منتشر کرد - تکفارس 

سامسونگ بسته امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ را برای گلکسی A54 منتشر کرد

افشین نوری
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - 11:11
گلکسی A54 5G

طبق گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه اکتبر را برای گوشی‌ هوشمند گلکسی A54 منتشر کرده است.

این شرکت قبلا بسته امنیتی اکتبر را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ منتشر کرده بود و حالا به نظر می‌رسد سایر گوشی‌های هوشمند در صف به‌روزرسانی هستند.

طبق گزارش SAMmobile، آپدیت جدید با شماره ورژن A546VSQS5AWI1 ارائه شده است. تمرکز این به‌روزرسانی عمدتاً روی بهبود امنیت و پایداری دستگاه است. بنابراین، کاربران نباید انتظار رابط کاربری جدید یا بهبود عملکرد را داشته باشند. سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی موفق شده است بیش از ۱۲ آسیب‌پذیری را برطرف کند.

کسانی که می‌خواهند گوشی گلکسی A54 خود را به‌روزرسانی کنند، می توانند به Settings > Software Update > Download & Install مراجعه کنند.

گلکسی A54 5G از تراشه میان رده اگزینوس ۱۳۸۰ بهره می‌برد که البته قابل مقایسه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ گلکسی S23 پلاس نیست. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ هرچند تراشه خوبی است، اما قادر نیست عکس‌های پرتره سریع یا بازی های گرافیکی سنگین را آنطور که تراشه کوالکام انجام می‌دهد اجرا کند.

نمایشگر گلکسی A54 هم در حد عالی است و از یک پنل ۶.۴ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر، بزرگ‌تر و سریع‌تر از صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی OLED  پیکسل ۶a با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. نرخ نوسازی بالاتر کمک می‌کند تا پخش محتواها و پیمایش در وب‌سایت‌ها بسیار روان‌تر تجام شود.

گلکسی A54 مجهز به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که شارژدهی بسیار مناسبی دارد. نمایشگر A54 در مقایسه با اکثر گوشی‌های میان‌رده انرژی بیشتری مصرف می‌کند و به همین خاطر نیاز به باتری بزرگی برای آن است. این باتری با سرعت ۲۵ وات و به‌طور سیمی شارژ خواهد شد.

گفته می‌شود سری S24 از تراشه‌ اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده خواهد کرد. این به معنای آن ست که تراشه‌های اگزینوس در سال ۲۰۲۴ باز خواهند گشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید