گلکسی A25 5G در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
گلکسی A25 5G در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
گلکسی A25 5G در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

گلکسی A25 5G در گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - 05:57
گلکسی A25 5G

سامسونگ اخیراً گوشی‌های متعددی را روانه‌ی بازار کرده و حالا به‌نظر می‌رسد که به‌زودی گوشی دیگری از این شرکت کره‌ای نیز به بازار عرضه می‌شود. این گوشی گلکسی A25 5G نام دارد که به‌تازگی در دیتابیس گیک بنچ مشاهده و برخی از مشخصات آن فاش شده است.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعات فاش‌شده در گیک بنچ، گلکسی A25 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند که دارای دو هسته‌ با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد. برای مقایسه، گلکسی A24 از تراشه‌ی هیلیو G99 شرکت مدیاتک بهره برده بود. لیست گیک بنچ همچنین به استفاده‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم اشاره داشته است.

گلکسی A25 5G

گلکسی A25 5G موفق شد تا در بنچمارک گیک بنچ ۶.۱۰ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای نمره‌ی ۹۳۷ و در بخش عملکرد چندهسته‌ای نیز نمره‌ی ۲۱۰۶ را به دست بیاورد. بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی از ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی واتردراپ ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

میان‌رده‌ی جدید سامسونگ همچنین از نمایشگر ال سی دی ۶.۴۴ اینچی بهره خواهد برد و ظاهراً به همراه جدیدترین نسخه‌ی اندروید روانه‌ی بازار می‌شود. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار اشاره داشته‌اند. در حال حاضر سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت رسمی گلکسی A25 5G را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این اتفاق به زودی رخ بدهد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید