ایسوس بخش تولید گوشی های زنفون را تعطیل می کند - تکفارس 
ایسوس بخش تولید گوشی های زنفون را تعطیل می کند - تکفارس 
ایسوس بخش تولید گوشی های زنفون را تعطیل می کند - تکفارس 

ایسوس بخش تولید گوشی های زنفون را تعطیل می کند

مهدی حلوائی
۵ شهریور ۱۴۰۲ - 19:09
ایسوس زنفون

ایسوس زنفون ۱۰ یکی از بهترین پرچمداران کامپکت چند سال اخیر بوده و عملکردی فوق‌العاده را ارائه داده است. این گوشی در سرتاسر جهان با استقبال خوبی روبه‌رو شد و بسیاری از کاربران و منتقدین از ایسوس به خاطر حفظ ویژگی‌هایی مانند جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی تقدیر کرده‌اند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که غول فناوری تایوانی قصد دارد بخش تولید گوشی‌های سری زنفون را تعطیل کند.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش خبرگزاری Technews Taiwan، ایسوس در حال ایجاد تغییراتی در ساختار داخلی شرکت خود است و در همین راستا برخی از بخش‌های این شرکت تعطیل می‌شوند که یکی از آن‌ها، بخش تولید گوشی‌های زنفون است. ظاهراً کارکنان این بخش به تیم تولید گوشی‌های راگ فون منتقل می‌‌شوند. گزارش یادشده همچنین ادعا می‌کند که زنفون ۱۰ آخرین گوشی از این سری محبوب خواهد بود.

اوایل ماه جاری میلادی، ایسوس ابزار بوت‌لودر را برای گوشی‌های زنفون از دسترس خارج کرد و مدتی پیش از آن نیز کاربران گزارش داده بودند که این شرکت فرم‌ورهای قدیمی گوشی‌های زنفون را از وب‌سایت خود حذف کرده است. در آن زمان گفته می‌شد که این کار برای اطمینان از به‌روز بودن گوشی‌های کاربران انجام شده بود اما حالا به‌نظر می‌رسد که این موضوع دلیل دیگری داشته است.

در حال حاضر ایسوس هنوز نسبت به خبر تعطیلی بخش زنفون واکنش نشان نداده اما در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، بدون ضربه‌ی بزرگی به اکوسیستم گوشی‌های هوشمند وارد خواهد شد چرا که سری زنفون جزو معدود گوشی‌هایی بودند که سیستم‌عامل اندروید را بدون هیچ بیخودافزار در گوشی‌های کامپکت ارائه می‌کردند.

منبع: AndroidAuthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید