سرویس ریموت پلی استیم حالا از ۴K پشتیبانی می کند - تکفارس 
سرویس ریموت پلی استیم حالا از ۴K پشتیبانی می کند - تکفارس 
سرویس ریموت پلی استیم حالا از ۴K پشتیبانی می کند - تکفارس 

سرویس ریموت پلی استیم حالا از ۴K پشتیبانی می کند

مهدی حلوائی
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - 09:49
استیم

کمپانی ولو (Valve) امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای استیم عرضه‌ کرد که یکی از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران را به این پلتفرم اضافه می‌کند. با عرضه‌ی این به‌روزرسانی حالا سرویس ریموت پلی استیم از رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند. هرچند که پیش از عرضه‌ی این به‌روزرسانی نیز امکان استریم بازی توسط ریموت پلی استیم به صورت ۴K وجود داشت اما این کار ملزم ایجاد تغییرات متعددی در تنظیمات بود و همیشه به درستی اجرا نمی‌شد. حالا با عرضه‌ی به‌روزرسانی یادشده این مشکلات رفع شده است.

مطالب مرتبط:

کاربران استیم حالا می‌توانند با استفاده از سرویس ریموت پلی از مانیتورهای ۴K برای اجرای بازی‌ها استفاده کنند. این سرویس امکان استریم بازی از کتابخانه‌ی استیم روی گوشی، تبلت، لپ تاپ و دستگاه‌های مشابه را می‌دهد. قابلیت اجرای بازی‌ها به صورت ۴K تنها ویژگی جدید ریموت پلی نبوده و کاربران حالا امکان تغییر سایز صفحه‌ را نیز دارند. همچنین کلید بازگشت نیز کاربردی‌تر از قبل شده و بسیاری از باگ‌های ریموت پلی نیز رفع شده است.

از دیگر ویژگی‌های جدید استیم می‌توان به رفع برخی از باگ‌های Big Picture Mode و اضافه‌شدن پشتیبانی از زبان اندونزیایی اشاره کرد. توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی در حال حاضر در مرحله‌ی بتا یا آزمایشی بوده و از این رو پیشنهاد می‌شود که تا عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار آن منتظر بمانید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید