تسلا افزونه استیم را به خودروهای خود اضافه کرد - تکفارس 
تسلا افزونه استیم را به خودروهای خود اضافه کرد - تکفارس 

تسلا افزونه استیم را به خودروهای خود اضافه کرد

مهدی حلوائی
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 11:16
تسلا استیم

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در ماه فوریه اعلام کرد که این شرکت در حال کار روی اضافه کردن افزونه‌ی استیم به خودروهای خود است و حالا این شرکت رسماً از عرضه‌ی این پلتفرم برای نسخه‌ی جدید خودروهای مدل S و مدل X خبر داده است. از این رو حالا سیستم سرگرمی خودروهای یادشده توانایی اجرای بازی‌های استیم، از جمله عناوین سنگینی مانند Cyberpunk 2077، را نیز خواهند داشت.

احتمالاً منظور تسلا از نسخه‌های جدید خودروهای مدل S و مدل X همان نسخه‌های پلید (Plaid) است که عرضه‌ی آن‌ها به بازار از سال گذشته آغاز شده بود. سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودروها از تراشه‌های گرافیکی RDNA2 ای ام دی استفاده می‌کنند که پلی استیشن ۵ نیز به یکی از آن‌ها مجهز شده است.

تسلا در طی چند سال گذشته کتابخانه‌ی بازی‌های قابل اجرا در خودروهای خود را گسترش داده و عناوینی مانند PUBG Mobile ،Cuphead و Fallout Shelter را به آن اضافه کرده است اما همان‌طور که این شرکت مدتی پیش اعلام کرده بود، افزونه‌ی استیم هزاران بازی مختلف را در خودروهای این شرکت در دسترس قرار می‌دهد.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا (NHTSA) مدتی پیش تسلا را وادار کرده بود تا قابلیت اجرای بازی هنگام رانندگی را از خودروهای خود حذف کند و از این رو کاربران خودروهای این شرکت تنها زمانی که خودرو در حال حرکت نیست می‌توانند به اجرای بازی در آن بپردازند. تسلا همچنین به‌زودی افزونه‌ی اپل موزیک را به خودروهای خود اضافه می‌کند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید