ایرباد بی سیم پوکو پادز معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی سیم پوکو پادز معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی سیم پوکو پادز معرفی شد - تکفارس 

ایرباد بی سیم پوکو پادز معرفی شد

افشین نوری
۸ مرداد ۱۴۰۲ - 10:36
پوکو

پوکو از ایرباد بی‌سیم پوکو پادز رونمایی کرد. این ایرباد یک مدل مقرون به صرفه است و از درایورهای ۱۲ میلی متری بهره می‌برد و دارای استاندارد IPX4 است.

پوکو پادز از اتصال بلوتوث ۵.۳ و قابلیت Google Quick Pairing پشتیبانی می‌کند و دارای تاخیر تا ۶۰ میلی ثانیه است. این هدفون همچنین از قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) و کدک صوتی SBC پشتیبانی می کند.

پوکو

این ایرباد دارای قابلیت کنترل‌های لمسی است و به کاربران اجازه می‌دهد از این طریق تماس‌ها و پخش موسیقی را کنترل کنند. شما می‌توانید با دو بار ضربه روی ایرباد به تماس پاسخ دهید و موسیقی را پخش/متوقف کنید. همچنین با سه بار ضربه روی ایرباد تماس را رد/پایان دهید یا به موزیک بعدی بروید.

پوکو ظرفیت باتری پادز و کیس شارژ آن را اعلام نکرده است، اما این شرکت گفته که تا ۳۰ ساعت می‌تواند پخش موسیقی با یکبار شارژ داشته باشد.

پوکو

اگر این مشخصات برایتان آشناست، دلیلش این است که شیائومی ماه گذشته ایرباد ردم بادز ۴ اکتیو را با قابلیت‌های مشابه و به قیمت ۱۷ دلار در هند معرفی کرد.قیمت پوکو پادز ۱۵ دلاراست و می‌توانید آن را از فروشگاه فلیپ‌کارت خریداری کنید. پوکو اخیرا گوشی‌های سری پوکو F5 را برای بازارهای جهانی معرفی کرده بود. این سری شامل دو مدل پوکو F5 و F5 پرو می‌شد

پوکو F5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و سه ترکیب حافظه داخلی است. این گوشی در اصل نسخه ری‌برند شده ردمی K60 است، اما از یک باتری کوچکتر و سرویس‌های گوگل بهره می‌برد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح WQHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۵۲۶ppi و نرخ تاچ سمپلینگ ۴۸۰ هرتز است. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن و یک محافظ گوریلا گلس ۵ روی آن وجود دارد.

در مقابل، گوشی پوکو F5 از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷ نسل ۲ پلاس با حداکثر فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و نمایشگر آن یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتر و وضوح ۱۰۸۰p است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید