ناسا نسخه آزمایشی وب‌سایت جدید خود را راه‌اندازی کرد - تکفارس 
ناسا نسخه آزمایشی وب‌سایت جدید خود را راه‌اندازی کرد - تکفارس 
ناسا نسخه آزمایشی وب‌سایت جدید خود را راه‌اندازی کرد - تکفارس 

ناسا نسخه آزمایشی وب‌سایت جدید خود را راه‌اندازی کرد

افشین نوری
۷ مرداد ۱۴۰۲ - 10:40
ناسا

ناسا هم‌اکنون در حال ایجاد یک تحول دیجیتالی در پلتفرم‌های خود است تا امکان دسترسی بهتر به آن‌ها را فراهم کند و یک تجربه وب جهانی عالی در اختیار علاقمندان خود در سراسر جهان قرار دهد. ناسا می‌خواهد علاوه بر مدرن‌سازی وب‌سایت‌های خود، یک سرویس استریم نیز ارائه دهد و همچنین اپلیکیشن خود را بهبود ببخشد و محتواهای جدیدی در آن ارائه کند.

این شرکت امروز نسخه بتا وب‌سایت جدید خود را در دسترس کاربران قرار داده و از آن‌ها خواسته است تا با بازدید از وب‌سایت beta.nasa.gov بازخوردهای خود را به اشتراک بگذارند. Jeff Seaton از مدیران ناسا گفته است که هدف این شرکت الهام بخشیدن به مردم دنیا از طریق یک تجربه وب عالی است. به گفته Seaton ، مدرن‌سازی وب‌سایت ناسا باعث بهبود تجربه کاربران و دسترسی بیشتر آن به اطلاعات خواهد شد.

وب‌سایت‌های جدید ناسا قرار است به عنوان یک هاب پیوسته برای ارائه اطلاعات این آژانس فضایی در زمینه ماموریت‌ها، داده‌های آب و هوایی و پیشرفت‌های برنامه آرتمیس عمل کنند. همچنین در این وب‌سایت‌ها از یک موتور جستجوی مشترک استفاده خواهد شد. بنابراین انتظار می‌روذ که وب‌سایت‌های nasa.gov و science.nasa.gov یک تجربه متمرکز و به هم پیوسته ارائه دهند.

البته ناسا به طور پیوسته وب‌سایت‌های جدید خود را بر اساس بازخوردهای کاربران اصلاح خواهد کرد. ناسا همچنین می‌خواهد یک پلتفرم استریم جدید به نام NASA+ معرفی کند. این سرویس کاملا رایگان خواهد بود و امکان دسترسی کاربران به ویدیوهای اصلی آژانس را فراهم خواهد کرد. Marc Etkind از مدیران ناسا گفته است که این پلتفرم فضا را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

سرویس NASA+ از طریق اپلیکیشن ناسا در آی او اس، اندروید، وب و پلتفرم‌هایی مانند Roku، Apple TV، Fire TV قابل دسترس خواهد بود. هدف همه این اقدامات ناسا، به اشتراک گذاشتن ماموریت‌ها، اکتشافات و نوآوری‌های این آژانس فضایی با مردم سراسر دنیاست.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید