مارک زاکربرگ دعوت ایلان ماسک برای مبارزه در قفس را پذیرفت! - تکفارس 
مارک زاکربرگ دعوت ایلان ماسک برای مبارزه در قفس را پذیرفت! - تکفارس 
مارک زاکربرگ دعوت ایلان ماسک برای مبارزه در قفس را پذیرفت! - تکفارس 

مارک زاکربرگ دعوت ایلان ماسک برای مبارزه در قفس را پذیرفت!

مهدی حلوائی
۱ تیر ۱۴۰۲ - 13:20
مارک زاکربرگ

ایلان ماسک مدتی پیش مارک زاکربرگ را به مبارزه در قفس دعوت کرده بود و حالا با پذیرش این دعوت توسط مدیر عامل متا به‌نظر می‌رسد که به‌زودی واقعاً شاهد درگیری فیزیکی دو نفر از ثروتمندترین اشخاص جهان خواهیم بود!

مطالب مرتبط:

متا مدتی پیش از تلاش خود برای طراحی و توسعه‌ی پلتفرمی با نام رمز پروتکل ۹۲ خبر داد که به گفته‌ی این شرکت، رقیب مستقیم توییتر خواهد بود. در واقع متا به صراحت اعلام کرده است که این پلتفرم شباهت زیادی به توییتر خواهد داشت. این موضوع چندان به مذاق ایلان ماسک خوش نیامد و مدیر عامل توییتر پس از طعنه به مارک زاکربرگ در توییتی اعلام کرد که حاضر است با او در قفس مبارزه کند.

ظاهراً این دعوت به مبارزه چیزی فراتر از شوخی‌های معروف ماسک است چرا که حالا مدیر عامل متا در اینستاگرام اعلام کرده که پیشنهاد ماسک را می‌پذیرد. این در حالی است که زاکربرگ اخیراً در یک مسابقه‌ی جوجیتسو برنده‌ی مدال طلا شده بود و از نظر فیزیکی، ظاهری متفاوت از پیدا کرده است. در طرف دیگر، ایلان ماسک علی‌رغم قد بلندتر خود در هیچ رشته‌ی رزمی آموزش ندیده است. در حال حاضر به طور قطع مشخص نیست که مبارزه‌ی مدیران عامل توییتر و متا واقعاً به وقوع بپیوندد اما بدون شک این مبارزه‌ بینندگان بیشماری خواهد داشت.

منبع: Gizmodo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید