شیائومی ۱۳ اولترا در سه رنگ جدید عرضه شد - تکفارس 
شیائومی ۱۳ اولترا در سه رنگ جدید عرضه شد - تکفارس 
شیائومی ۱۳ اولترا در سه رنگ جدید عرضه شد - تکفارس 

شیائومی ۱۳ اولترا در سه رنگ جدید عرضه شد

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 10:41
شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ماه گذشته گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز معرفی کرد، اما حالا رنگ‌های جدیدی برای آن عرضه شده است که شامل آبی، نارنجی و زرد می‌شوند.

این سه رنگ‌ شیائومی ۱۳ اولترا همگی از یک فریم مشکی‌رنگ آلومینیومی بهره می‌برند و تغییر دیگری که در آن‌ها اتفاق افتاده است این است که حلقه دوربین آن‌ها از رنگ گرافیتی تیره استفاده می‌کند که متفاوت از رنگ حلقه دوربین رنگ‌های اصلی است.

هر سه رنگ جدید شیائومی ۱۳ اولترا در تعداد محدود از طریق وب‌سایت رسمی شیائومی از تاریخ ۶ می قابل دسترس خواهند بود و فقط در یک ترکیب حافظه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت به قیمت ۶۴۹۹ یوان (۹۴۱ دلار) عرضه خواهند شد.

شیائومی ۱۳ اولترا از یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی AMOLED با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و نرخ تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتز است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X بوده و در سه نسخه ۱۲/۲۵۶، ۱۶/۵۱۲ و ۱۶ گیگابایت/ ۱ ترابایتی با حافظه UFS 4.0 ارائه شده است.

در داخل این گوشی از سیستم خنک کننده جدیدی به نام Loo LiquidCool استفاده شده است که شامل یک محفظه بخار می‌شود. باتری شیائومی ۱۳ اولترا ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با فناوری شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تغذیه خواهد شد. همچنین عمر باتری و شارژدهی آن توسط چیپ‌های سفارشی Surge P2 و Surge G1 مانیتور خواهند گردید.

شیائومی ۱۳ اولترا از چهار دوربین ۵۰ مگاپیسلی در پنل پشتی خود بهره می‌برد که با همکاری لایکا طراحی شده‌اند و همه آن‌ها در زیر یک شیشه یکپارچه به نام لنز Leica Vario-Summicron 1:1.8-3.0/12-120 ASPH قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی آن سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی است که دارای لنزی با فاصله کانونی ۲۳ میلیمتر و گشودگی دیافراگم دومرحله‌ای شامل f/1.9 برای عمق میدان کم و f/4.0 برای تصایر شارپ است.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید