فناوری شارژ سریع ۲۴۰ وات SuperVOOC اوپو برای گوشی های هوشمند در راهست - تکفارس 
فناوری شارژ سریع ۲۴۰ وات SuperVOOC اوپو برای گوشی های هوشمند در راهست - تکفارس 

فناوری شارژ سریع ۲۴۰ وات SuperVOOC اوپو برای گوشی های هوشمند در راهست

افشین نوری
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 08:02
SuperVOOC

اوپو یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه توسعه فناوری‌های شارژ بی‌سیم بسیار پیشرو بوده است و اخیرا تکنولوژی SuperVOOC این شرکت توانسته با سرعت ۱۵۰ وات رکورد دنیا را بشکند. حالا این شرکت قصد دارد به سرعت شارژ ۲۴۰ وات نیز دست یابد.

طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است، اوپو قصد دارد فناوری شارژ ۲۴۰ وان را اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه کند. در حال حاضر گوشی وان پلاس ۱۰T با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ سریع ۱۵۰ وات SuperVOOC سریع‌ترین گوشی هوشمند دنیا در زمینه شارژ است و حالا او می‌خواهد ارتقا قابل‌توجهی در این بخش ایجاد کند.

کانال Digital Chat Station فاش کرده است که اوپو خود را برای عرضه فناوری شارژ فوق‌سزیع ۲۴۰ وات SuperVOOC در سه ماهه اول ۲۰۲۳ آماده می‌کند و احتمالا یکی از گوشی‌های وان پلاس برای اولین بار از این فناوری استفاده خواهد کرد. با این فناوری، باتری یک گوشی هوشمند معمولی در عرض کمتر از ۱۰ دقیفه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

البته شرکت‌های دیگری مثل شیائومی نیز در حال توسعه فناوری‌های جدیدتر شارژ سریع عستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدامیک از آن‌ها در این زمینه موفق‌تر عمل خواهند کرد. نظر شما درباره فناوری‌های شارژ فوق‌سریع چیست؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید