اینفینیکس از فناوری شارژ فوق سریع ۲۶۰ وات رونمایی کرد - تکفارس 
اینفینیکس از فناوری شارژ فوق سریع ۲۶۰ وات رونمایی کرد - تکفارس 

اینفینیکس از فناوری شارژ فوق سریع ۲۶۰ وات رونمایی کرد

افشین نوری
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - 09:52
اینفینیکس

شرکت اینفینیکس از فناوری شارژ فوق سریع All-Round FastCharge با سرعت شارژ ۲۶۰ وات در حالت سیمی و ۱۱۰ وات در حالت بی‌سیم رونمایی کرد. 

به گفته این شرکت، فناوری مذکور می‌تواند باتری یک گوشی هوشمند را از ۰ تا ۲۵ درصد در عرض یک دقیقه و تا ۱۰۰ درصد در عرض ۸ دقیقه شارژ کند.

لازم به ذکر است که اینفینیکس چند ماه پیش هم یک فناوری شارژ سریع ۱۸۰ وات به نام Thunder Charge ارائه کرده بود. فناوری شارژ جدید این شرکت قادر است مقدار جریان موردنیاز باتری را به صورت خودکار تشخیص دهد و منابع کافی برای تغذیه آن را اختصاص دهد. 

اینفینیکس

نکته دیگر درباره فناوری شارژ فوق سریع اینفینیکس اینکه بازدهی آن حدود ۹۸.۵ درصد است و این به معنای آن است که یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی قادر است بعد از ۱۰۰۰ بار چرخه شارژ حدود ۹۰ درصد از ظرفیت خود را نگه ‌دارد. در این فناوری از مواد GaN و AHB با دانسیته انرژی بالا استفاده شده است. 

فناوری شارژ بی‌سیم ۱۱۰ وات اینفینیکس نیز در نوع خودش سرعت بسیار بالایی دارد و مجهز به از کویل‌هایی است که قادرند با کاهش مقاومت داخلی منجر به کاهش درجه حرارت دستگاه در هنگام شارژ شوند. 

ویژگی دیگر فناوری‌های شارژ ۲۶۰ و ۱۱۰ واتی اینفینیکس آن است که می‌توانند از شارژ معکوس و شارژ چندپروتکلی پشتیبانی کنند. در ضمن امکان سازگاری آن‌ها با پروتکل‌ Power Delivery 3.0 وجود دارد. 

به گفته اینفینیکس، گوشی Infinix Note اولین دستگاه ارایه شده با این فناوری‌ها خواهد بود که اواخر امسال معرفی خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.