ترکیب رنگ بندی شیائومی ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 
ترکیب رنگ بندی شیائومی ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 
ترکیب رنگ بندی شیائومی ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 

ترکیب رنگ بندی شیائومی ۱۳ پرو فاش شد

مهدی حلوائی
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - 14:21
شیائومی 13

قرار است که کوالکام در ماه جاری میلادی از تراشه‌ی نسل بعدی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کند. گفته می‌شود که شیائومی نیز پس از رویداد معرفی این تراشه، گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ را در دو نسخه‌ی پایه و پرو معرفی خواهد کرد. حالا امروز DCS، افشاگر مشهور، ترکیب رنگ‌بندی شیائومی ۱۳ پرو را فاش کرده است.

بر اساس گزارش این افشاگر، شیائومی ۱۳ پرو در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و صورتی به بازار عرضه خواهد شد که از بین آن‌ها، دو مدل سبز و صورتی دارای نسخه‌های چرمی نیز خواهند بود. همچنین شیائومی نسخه‌ی سرامیکی این گوشی را در دست ساخت دارد اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که جنس بدنه‌ی آن به‌طور کامل از سرامیک بوده و یا شیائومی تنها در بخشی آن از این متریال استفاده کرده است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۳ پرو از نمایشگر منحنی ۶.۷ اینچی سامسونگ E6 با وضوح ۲K بهره برده و حاشیه‌‌ی اطراف نمایشگر آن کمتر از گوشی‌های قبلی شیائومی است. این گوشی همچنین به دوربین اصلی ۱ اینچی مجهز شده اما نحوه‌ی قرارگیری محفظه‌ی دوربین‌های پشتی آن شبیه به شیائومی ۱۲S اولترا خواهد بود. سری شیائومی احتمالاً اولین گوشی‌هایی خواهند بود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید