لیست ۱۰ گوشی محبوب مهرماه ۱۴۰۱ از دید بنچمارک انتوتو - تکفارس 
لیست ۱۰ گوشی محبوب مهرماه ۱۴۰۱ از دید بنچمارک انتوتو - تکفارس 
لیست ۱۰ گوشی محبوب مهرماه ۱۴۰۱ از دید بنچمارک انتوتو - تکفارس 

لیست ۱۰ گوشی محبوب مهرماه ۱۴۰۱ از دید بنچمارک انتوتو

افشین نوری
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - 22:51
انتوتو

انتوتو لیست ۱۰ گوشی محبوب مهرماه (اکتبر ۲۰۲۲) را منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

طبق این لیست که فقط شامل گوشی‌های عرضه شده در بازار چین می‌شود، گوشی شیائومی ۱۲S اولترا با میزان رضایت ۹۵.۶۸ درصد در صدر قرار گرفته است و گوشی نوبیا Z40S پرو با میزان رضایتمندی ۹۰.۱۵ درصد در رده دوم جای گرفته است. اوپو K10 5G نیز با میزان رضایت ۸۹.۸۵ درصد در جایگاه سوم قرار گرفته است. 

گوشی شیائومی ۱۲S اولترا  برای چهارمین ماه پیاپی در صدر جدول قرار می‌گیرد و در طول این چهار ماه محبوبیت آن کاهش نیافته است‌. این گوشی دارای دوربین‌های بسیار قدرتمندی است که از فناوری لایکا بهره می‌برند‌.

شیائومی چند روز پیش نسخه دیگری از این‌‌ گوشی معرفی کرد که مجهز به دو سنسور دوربین ۱ اینچی بود و قابلیت نصب لنز اکسترنال سری M لایکا را روی خودش داشت که در نوع خودش منحصربه‌فرد بود. البته نتایج بنچمارک DxOMark نشان می‌دهند که عملکرد دوربین شیائومی ۱۲S اولترا چندان هم قوی نیست و این گوشی با کسب امتیاز ۱۳۸ در رده پنجم قرار گرفته بود. 

سایر گوشی‌های محبوب بازار از نظر کاربران عبارتند از: iQOO 10 پرو با میزان رضایتمندی ۸۹.۵۸ درصد، ویوو ایکس فولد با ۸۹.۵۷ درصد، ردمی K50 اکستریم ادیشن با ۸۹.۳۳ درصد، هوا‌ی میت ۵۰ پرو  با ۸۹.۱۸ درصد، هواوی میت ۵۰ با ۸۹.۱۷ درصد، موتورولا X30 پرو با ۸۸.۱۵ درصد و شیائومی ۱۲S با ۸۷.۲۷ درصد. 

نطر شما درباره این لیست چیست؟ آیا موافق آن هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذاربد.

منبع:  Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید