لیست برترین گوشی های بنچمارک انتوتو در ماه اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 
لیست برترین گوشی های بنچمارک انتوتو در ماه اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 

لیست برترین گوشی های بنچمارک انتوتو در ماه اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 07:07
انتوتو

بنچمارک انتوتو (AnTuTu) امروز لیستی از بهترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌ ماه اکتبر ۲۰۲۲ را منتشر کرد که همانند همیشه، رقابت اصلی در آن بین گوشی‌های مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون و دایمنسیتی بوده است.

مطالب مرتبط:

این لیست تغییرات زیادی را نسبت به لیست منتشرشده در ماه گذشته به خود ندیده و بیشتر گوشی‌های آن از تراشه‌های سری اسنپدراگون ۸ بهره برده‌اند و در این بین تنها یک گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی مجهز شده است. گوشی‌های ایسوس راگ فون ۶، راگ فون ۶ پرو و شیائومی ۱۲T پرو به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم لیست یادشده قرار گرفته‌اند.

لیست ماه اکتبر انتوتو

ویوو X80 تنها گوشی مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ بوده و باقی گوشی‌های این لیست از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره برده‌اند. همچنین لیست برترین گوشی‌های میان‌رده‌ی ماه اکتبر نیز توسط دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های شرکت کوالکام تسخیر شده است و در این لیست تنها دو گوشی شیائومی ۱۲T و ردمی K50i از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۱۰۰ و دایمنسیتی ۸۱۱۰ اولترا استفاده کرده‌اند.

لیست ماه اکتبر انتوتو

انتظار می‌رود که لیست برترین گوشی‌های پرچمدار ماه نوامبر شاهد تغییرات گسترده‌ای نسبت به ماه اکتبر باشد چرا که در این ماه، گوشی‌های مجهز به تراشه‌های نسل بعدی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دایمنسیتی ۹۲۰۰ به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید