لیست برترین گوشی های ماه آگوست انتوتو منتشر شد - تکفارس 
لیست برترین گوشی های ماه آگوست انتوتو منتشر شد - تکفارس 

لیست برترین گوشی های ماه آگوست انتوتو منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - 09:06
بنچمارک انتوتو

لیست برترین گوشی‌های اندرویدی بنچمارک انتوتو در ماه آگوست منتشر شد و به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهترین عملکرد را در این بنچمارک به ثبت رسانده‌اند.

نسخه‌ی پایه‌ی ایسوس راگ فون ۶ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲/۱۶ گیگابایتی موفق شد تا در صدر لیست قدرتمندترین گوشی‌های انتوتو قرار بگیرد. گوشی‌های iQOO 9T، رد مجیک ۷ و شیائومی ۱۲S اولترا نیز به‌ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند. نکته‌ی جالب در خصوص این لیست، عملکرد بهتر رد مجیک ۷ (با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱) نسبت به شیائومی ۱۲S اولترا بوده است.

لیست ماه سپتامبر انتوتو

ویوو X80 بهترین گوشی مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ بوده و در واقع این گوشی تنها دستگاهی است که در لیست ماه آگوست انتوتو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده نکرده است. انتوتو در بررسی‌های خود، فاکتورهایی مانند میزان رم و حافظه‌ی داخلی را در نظر می‌گیرد و از این رو گوشی‌های مجهز به تراشه‌های جدید لزوماً سریع‌ترین نیستند.

لیست ماه سپتامبر انتوتو

توجه داشته باشید که لیست منتشرشده تنها مربوط به گوشی‌های عرضه‌شده در بازار جهانی بوده و از این رو محصولاتی مانند رد مجیک ۷S، که تنها در کشور چین عرضه‌ شده‌، در این لیست حضور ندارند. هرچند که تراشه‌های شرکت مدیاتک در لیست برترین گوشی‌های پرچمدار حضور پررنگی ندارند اما نیمی از لیست برترین گوشی‌های زیرپرچمدار از این تراشه‌های بهره برده‌اند.

لیست ماه سپتامبر انتوتو

لیست برترین گوشی‌های میان‌رده‌ی انتوتو نیز شامل دستگاه‌های مجهز به نسخه‌ی پایه و پلاس تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G می‌شود و در این بین تنها گوشی شیائومی ۱۱ لایت ۵G به اسنپدراگون ۷۸۰G مجهز شده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید