لپ تاپ شیائومی ردمی بوک ایر ۱۳ رونمایی شد - تکفارس 
لپ تاپ شیائومی ردمی بوک ایر ۱۳ رونمایی شد - تکفارس 
لپ تاپ شیائومی ردمی بوک ایر ۱۳ رونمایی شد - تکفارس 

لپ تاپ شیائومی ردمی بوک ایر ۱۳ رونمایی شد

افشین نوری
۵ آبان ۱۴۰۱ - 18:00
شیائومی

شیائومی امروز در کنار سری ردمی نوت ۱۲ پرو از یک تلویزیون جدید به نام‌ ردمی بوک ایر ۱۳ رونمایی کرد. مشخصات این لپ تاپ به شرح زیر است.

ردمی بوک ایر ۱۳ از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی E4 OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این لپ تاپ از فناوری‌های دالبی ویژن و VESA Display HDR500 پشتیبانی می‌کند. طراحی این لپ تاپ از نوع ۲ در ۱ با لولای ۳۶۰ درجه است.

شیائومی

بدنه بوک ایر ۳ از جنس آلیاژ آلومینیومی است و وزن و ضخامت آن به ترتیب ۱.۲ کیلوگرم و ۱۲ میلیمتر است. سنسور اثر انگشت این دستگاه با دکمه پاور آن ادغام شده و دوربین وبکم آن ۸ مگاپیکسلی است. پردازنده بوک ایر ۱۳ از نوع نسل ۱۲ اینتل Core i5 و Core i7، و رم و حافظه آن به‌ترتیب  ۱۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است.  ‌

باتری این لپ تاپ ظرفیتی برابر ۵۸.۳ وات‌ساعت دارد که با سرعت ۶ وات شارژ خواهد شد. یک سیستم خنک‌کنده VC نیز در داخل آن وجود دارد. در ضمن، سیستم‌عامل آن وبندوز ۱۱ است.   

بوک ایر ۱۳ از وای‌فای ۶E و بلوتو‌ث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و دارای دو درگاه تاندربولت ۴ و یک جک صوتی است. این لپ تاپ قرار است به قیمت پایه ۶۹۱ دلار برای مدل Core i5  و قیمت ۷۷۴ دلار برای مدل i7 به فروش برسد. این دستگاه در یک رنگ سفید زیبا عرضه شده است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید