تصاویر رسمی گلکسی S22 اولترا منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رسمی گلکسی S22 اولترا منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رسمی گلکسی S22 اولترا منتشر شد - تکفارس 

تصاویر رسمی گلکسی S22 اولترا منتشر شد

افشین نوری
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - 19:20
گلکسی S22 اولترا

سامسونگ قرار است فردا از سری گلکسی S22 رونمایی کند که شامل سه مدل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا خواهد بود. حالا تصاویر رسمی مدل اولترا منتشر شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

گلکسی S22 اولترا به‌عنوان رده‌بالاترین مدل این سری دارای طراحی متفاوتی نسبت به دو مدل دیگر خواهد بود و ضمنا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی در جعبه خود علاوه بر قلم مذکور لوازم حانبی دیگری نیز خواهد داشت.

گلکسی S22 اولترا شبیه‌ترین مدل به گلکسی نوت سامسونگ خواهد بود و همانطور که می‌دانید سامسونگ برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ سری نوت را معرفی کرد. این سری سال گذشته برای همیشه کنار گذاشته شد و سامسونگ گفت که هیچ مدل نوتی معرفی نخواهد کرد و دلیل آن را تمرکز روی دو گوشی تاشو به نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ۳ عنوان کرد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته گوشی نوت خود را دوباره در قالب گلکسی S22 اولترا زنده کند.

گلکسی S22 اولترا

طبق شایعات، گلکسی S22 اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ برعهده خواهد داشت. هر دو تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری ساخته شده‌اند و در حال حاضر رقیبی ندارند

ماژول دوربین پشت گلکسی S22 حالت P شکل خواهد داشت و شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مکاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ و ۱۰ برابر خواهند بود. دوربین سلفی نیز یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا

از طرفی، انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۴۵ وات تامین خواهد کرد و ترکیب‌بندی حافظه آن ۸/۱۲ گگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. سامسونگ همچنین ممکن است یک نسخه ۱ ترابایتی برای آن عرضه کند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید