مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد + تصاویر - تکفارس 
مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد + تصاویر - تکفارس 
مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد + تصاویر - تکفارس 

مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد + تصاویر

افشین نوری
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - 10:34
گلکسی S22

چند روز بیشتر تا معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ باقی نمانده است و حالا ایوان بلاس افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی مشخصات کلیدی این گوشی‌ها را به‌همراه تصاویر آن‌ها فاش کرده است.

به‌گفته ایوان بلاس، گوشی گلکسی S22 استاندارد مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی با ابعاد ۱۴۶x۷۰.۶x۷.۶ میلیمتر سه دوربین در پشت خود خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهند بود و دوربین سلفی آن نیز یک حسگر ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. کار پردازش این هندست را تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ برعهده خواهد داشت و باتری آن با سرعت شارژ ۲۵ وات در عرض ۷۹ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

گلکسی S22

اما گلکسی S22 پلاس به‌گفته ایوان بلاس از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و دارای ابعاد ۱۵۷.۴x۷۵.۸x۷.۶ میلیمتر خواهد بود. باتری این گوشی نیز با سرعت ۴۵ وات در کمتر از یک ساعت به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

گلکسی S22 پلاس

در مقابل، گلکسی S22 اولترا دارای یک طراحی کاملا متفاوت و یک قلم S Pen خواهد بود. این گوشی شباهت زیادی به گلکسی نوت سامسونگ خواهد داشت و البته دارای ابعاد بزرگتری برابر ۱۶۳.۳x۷۷.۹x۸.۹ میلیمتر خواهد بود. نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ برعهده خواهد داشت.

گلکسی S22 اولترا

ضمنا گلکسی S2 اولترا ماژول دوربین متفاوتی نسبت به دو مدل قبلی خواهد داشت و دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهند بود و در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. سرعت شارژ باتری این گوشی ۴۵ وات خواهد بود که در عرض یک ساعت باتری آن را به‌طور کامل شارژ خواهد کرد.

سری گلکسی S22 سامسونگ قرار است در روز ۱۹ یا ۲۰ بهمن معرفی بشود، اما عرضه آن‌ها ممکن است با تاخیرهایی روبه‌رو بشود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید