احتمال عرضه نسخه ۱ ترابایتی گلکسی S22 اولترا وجود دارد - تکفارس
احتمال عرضه نسخه ۱ ترابایتی گلکسی S22 اولترا وجود دارد - تکفارس
احتمال عرضه نسخه ۱ ترابایتی گلکسی S22 اولترا وجود دارد - تکفارس

احتمال عرضه نسخه ۱ ترابایتی گلکسی S22 اولترا وجود دارد

مهدی حلوائی
۱۰ دی ۱۴۰۰ - 08:14
گلکسی S22 اولترا

قرار است که سامسونگ در بهمن‌ماه سال جاری از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند. گفته می‌شود که نسخه‌ی اولترای این گوشی‌ها از حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی و شیار نگه‌دارنده‌ی قلم S Pen پشتیبانی کرده است. با این وجود، خبری از شیار کارت میکرو اس‌دی در این گوشی نخواهد بود.

به‌گزارش SamMobile، سامسونگ نسخه‌ی ۱ ترابایتی گلگسی S22 اولترا را به بازار عرضه خواهد کرد اما کاربران امکان ارتقای حافظه‌ی این گوشی را نخواهند داشت. در صورتی که اطلاعات منتشرشده صحت داشته باشند، این اولین باری خواهد بود که گوشی‌های سامسونگ از این میزان حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند. شرکت اپل نیز در گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از حافظه‌ی ۱ ترابایتی بهره برده بود و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نیز برای رقابت با پرچمداران جدید این شرکت از رویکرد مشابهی استفاده کرده است. هر چند که ۱ ترابایت فضای بسیار زیادی به حساب می‌آید اما ویدیوهای ۸کی، که احتمالاً گلکسی S22 توانایی ضبط آن‌ها را دارد، بخش زیادی از این فضا را اشغال خواهند کرد.

گلکسی S22 اولترا

همچنین نکته‌ی مثبت دیگر گلکسی S22 اولترا، پشتیبانی آن از قلم S Pen می‌باشد. از آن‌جایی که به علت عملکرد موفق گوشی‌های تاشوی سامسونگ، تولید گوشی‌های سری نوت این شرکت متوقف شده است، کاربران برای استفاده از این قلم هوشمند باید یکی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و یا گلکسی S22 اولترا را خریداری کنند. با این وجود، گفته می‌شود که گلکسی S22 اولترا از شیار نگه‌دارنده‌ی مخصوص این قلم بهره برده است. بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی، سامسونگ نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و ۱ ترابایتی این گوشی را به ترتیب با قیمت ۱.۲۹۹ دلار و ۱.۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی S22 اولترا چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید