صفحه پشتیبانی سری گلکسی S22 در سایت سامسونگ فعال شد - تکفارس
صفحه پشتیبانی سری گلکسی S22 در سایت سامسونگ فعال شد - تکفارس
صفحه پشتیبانی سری گلکسی S22 در سایت سامسونگ فعال شد - تکفارس

صفحه پشتیبانی سری گلکسی S22 در سایت سامسونگ فعال شد

مهدی حلوائی
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 07:20
گلکسی S22

در حال حاضر هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که سامسونگ در چه تاریخی از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد اما گمانه‌زنی‌های قبلی به معرفی این سری در بهمن‌ماه سال جاری و عرضه‌ی آن‌ها در اسفندماه اشاره داشته‌اند.

اوایل روز گذشته گوشی’گلکسی S22 اولترا با شماره مدل SM-S908U موفق شد تا تاییدیه‌ی کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کند و حالا صفحه‌ی پشتیبانی‌ این گوشی نیز در وب‌سایت رسمی سامسونگ فعال شده است. گفته می‌شود که این گوشی با نام گلکسی S22 نوت به بازار عرضه می‌شود اما اطلاعات منتشرشده هنوز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

صفحه پشتیبانی گلکسی S22

همچنین دو گوشی دیگر با شماره مدل‌های SM-S901U و SM-S906U نیز در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شده است که احتمالاً نسخه‌های پایه و پلاس گلکسی S22 هستند. توجه داشته باشید که حرف U به معنای نسخه‌ای از گوشی‌هاست که در کشور آمریکا عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات افشاشده توسط برخی از بنچمارک‌ها، نسخه‌ی مخصوص آمریکا (U) و کره‌ی جنوبی (N) سری گلکسی S22 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده خواهند کرد و نسخه‌ی جهانی آن‌ها نیز به تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهند شد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این سری از پرچمداران خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید