رندرها و مشخصات گلکسی M22 فاش شد - تکفارس 
رندرها و مشخصات گلکسی M22 فاش شد - تکفارس 
رندرها و مشخصات گلکسی M22 فاش شد - تکفارس 

رندرها و مشخصات گلکسی M22 فاش شد

افشین نوری
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - 09:23
رندرها و مشخصات گلکسی M22 فاش شد - تکفارس 

ما تاکنون شاهد درز اطلاعات زیادی درباره گوشی گلکسی M22 بوده‌ایم، حالا وب‌سایت DealNTech رندرها و برخی از مشخصات این هندست اقتصادی را فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

در رندرهای فاش‌شده می‌توان دید که طراحی گلکسی M22 بسیار شبیه به گلکسی A22 و گلکسی F22 است، هرچند که پنل پشتی آن دارای یک پرداخت متفاوت است. گزینه‌های رنگ این گوشی شامل مشکی، آبی و سفید می‌شوند. اما براساس اطلاعاتی که امروز فاش شده است، گلکسی M22 مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود و یک ناچ قطره‌ای در بالای خود خواهد داشت.

گلکسی M22

گلکسی M22

همچنین در قاب پشت این گوشی شاهد چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمقی خواهیم بود. همچنین براساس اطلاعاتی که قبلاً فاش شده‌اند، کار پردازش گلکسی M22 را چیپست هلیو G80 مدیاتک در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت.

از طرفی، ظرفیت باتری گلکسی M22 برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. البته باید ذکر کنیم که شارژر درون جعبه این گوشی تنها از خروجی ۱۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. براساس شایعات، گلکسی M22 قیمتی برابر ۲۴۰ یورو در اروپا خواهد داشت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید